網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

谷胸誘仔恨拍拖 莊思敏鬧莊思明冇人性 __,莊思明,思明,莊思敏,

莊思敏指妹妹莊思明與男友楊明未有咁快結婚。藝人莊思敏出席無綫新劇《乘勝狙擊》宣傳,谷胸上陣,十分誘人,惹來男士眼望望!對於傳出胞妹莊思明有喜的消息,她笑言未有為此向她求證:「我知佢想多啲時間放喺工作上面,應該唔會咁唔小心,佢哋兩個(莊思明與男友楊明)都想努力多幾年先,當然,佢真係生我又唔介意。(你準備做大姨媽?)預咗爬我頭!係就快啲,我又冇壓力,唔會因爲我未嫁佢就唔敢嫁,咁佢哋都唔係拍咗好耐拖啫。 ...




其他影片:>>






莊思敏指妹妹莊思明與男友楊明未有咁快結婚。

藝人莊思敏出席無綫新劇《乘勝狙擊》宣傳,谷胸上陣,十分誘人,惹來男士眼望望!對於傳出胞妹莊思明有喜的消息,她笑言未有為此向她求證:「我知佢想多啲時間放喺工作上面,應該唔會咁唔小心,佢哋兩個(莊思明與男友楊明)都想努力多幾年先,當然,佢真係生我又唔介意。(你準備做大姨媽?)預咗爬我頭!係就快啲,我又冇壓力,唔會因爲我未嫁佢就唔敢嫁,咁佢哋都唔係拍咗好耐拖啫。」

談及思明曾講過「等家姐結婚有排等」,莊思敏笑住閙罵胞妹「冇人性」,一直都冇介紹好男仔給她認識:「做吓樣都要㗎!我叫佢唔好介紹啲我識嘅人畀我,佢真係辦事不力,所以呢個就當係今年想收嘅新年禮物,帶個唔識嘅男人返嚟拜年!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!