網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

食極都咁Fit!黎諾懿老婆佗B升Cup晒線 __,黎諾懿,

手腳仲係勁幼!結婚兩年嘅藝人黎諾懿上年宣布一索得男做爸爸,仲好抵死咁話自己生仔淨係用咗半年時間,佢話:「其實我冇搞兩年,我只係搞咗半年㗎啫!」今日黎諾懿就喺Instagram甫咗張喺食肆嘅相,留言:「陪皇后不停吃吃吃。」一個鐘之後,就到老婆李潔瑩(Nicole)出甫,大晒三點式泳衣相,雖然見懷孕6個幾月嘅Nicole微隆嘅肚仔,但係手腳仍然非常纖瘦,仲露出三吋事業線,睇嚟Nicole真係得天獨厚, ...


手腳仲係勁幼!

結婚兩年嘅藝人黎諾懿上年宣布一索得男做爸爸,仲好抵死咁話自己生仔淨係用咗半年時間,佢話:「其實我冇搞兩年,我只係搞咗半年㗎啫!」

今日黎諾懿就喺Instagram甫咗張喺食肆嘅相,留言:「陪皇后不停吃吃吃。」一個鐘之後,就到老婆李潔瑩(Nicole)出甫,大晒三點式泳衣相,雖然見懷孕6個幾月嘅Nicole微隆嘅肚仔,但係手腳仍然非常纖瘦,仲露出三吋事業線,睇嚟Nicole真係得天獨厚,有老公陪佢不停吃吃吃,都依然可以Keep住咁fit,認真犀利!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!