網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月8日 星期日

直擊剃頭!陳展鵬買貴嘢保養光頭 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

又要剃頭喇!藝人陳展鵬到中環一間髮型屋為無綫新劇《天命》剃頭,他上一次剃頭是為了拍攝劇集《張保仔》,不過就自爆因不懂得保護頭皮而搞到又甩皮又發炎!他說:「上一次可能因為月份關係天氣好熱,剃完第二日已經甩皮,無幾耐就結焦,又紅又腫又發炎!」原來他上次在剃頭後,隔日就用剃刀再刮走頭髮,搞到頭皮不斷受刺激,要好幾個月先好番!戴帽做保護曾多次剃頭的陳展鵬直言十分擔心頭髮再生不出來,笑謂:「男人頭髮好重要架 ...


又要剃頭喇!

藝人陳展鵬到中環一間髮型屋為無綫新劇《天命》剃頭,他上一次剃頭是為了拍攝劇集《張保仔》,不過就自爆因不懂得保護頭皮而搞到又甩皮又發炎!他說:「上一次可能因為月份關係天氣好熱,剃完第二日已經甩皮,無幾耐就結焦,又紅又腫又發炎!」原來他上次在剃頭後,隔日就用剃刀再刮走頭髮,搞到頭皮不斷受刺激,要好幾個月先好番!

戴帽做保護

曾多次剃頭的陳展鵬直言十分擔心頭髮再生不出來,笑謂:「男人頭髮好重要架,上次剃完啲頭髮生番出嚟都一啲幼一啲粗,今次要好好保養!」明天將正式投入拍攝《天命》的他,謂每日都會好好保養光頭,要清洗乾淨之餘,更會戴帽做好保護,更花千元買質素較好的電剃刀自行補剃,笑謂不敢再用剃刀去補剃。

新年出埠搵銀

首次與譚俊彥合作的展鵬,謂多年前與對方在內地見過面,望今次合作會有新火花,並謂三月會到北京及橫店取景,笑謂當地天氣寒冷要準備好冷帽保護頭部。農曆新年未有時間休息的展鵬到,連初二,三休廠時間也不放過,準備到內地及馬來西亞登台,笑謂因拍劇就未有時間接登台工作,故新年期間要好好把握!

即將生日的展鵬,指去年生日在工作中度過未有與粉絲慶祝,今年就一定會慶祝。至於緋聞女友胡定欣可有相約吃飯?他說:「未收到電話喎,不過要請幾時都請得嘅!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!