網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月8日 星期日

陳智燊被要求學余文樂操肌:冇晒自信 __,余文樂,陳智燊,

老婆叫到唔係唔做呀嘛。藝人陳智燊(Jason)、宋熙年及吳業坤等於沙田出席跑步活動,眾人齊齊挑戰跑3公里的賽事。其後熙年笑言婚後增磅不少,自覺肌肉下垂,故新一年寄望操fit身型。她說:「結婚之後肥咗少少,之前太瘦喇。依家想操fit啲。因為覺得啲肌肉太『貼地』,跟住地心吸力下垂!」身旁的Jason自爆畀太太熙年要求仿效余文樂一樣去操肌:「佢叫我好心學吓余文樂,我要畀啲心機,自信冇晒,要keep住努力 ...




其他影片:>>






老婆叫到唔係唔做呀嘛。

藝人陳智燊(Jason)、宋熙年及吳業坤等於沙田出席跑步活動,眾人齊齊挑戰跑3公里的賽事。其後熙年笑言婚後增磅不少,自覺肌肉下垂,故新一年寄望操fit身型。她說:「結婚之後肥咗少少,之前太瘦喇。依家想操fit 啲。因為覺得啲肌肉太『貼地』,跟住地心吸力下垂!」

身旁的Jason自爆畀太太熙年要求仿效余文樂一樣去操肌:「佢叫我好心學吓余文樂,我要畀啲心機,自信冇晒,要keep住努力。(有信心變爆肌男?)依家有余文樂嘅六分之一!」熙年笑說不介意老公變肌肉男:「變肌肉男拍警匪片都得!」問到二人是否調理好身體等造人?熙年說:「要keep fit先,等身心健康先諗下一步。」而Jason笑言有晒計劃:「計劃係有,但未進入進行階段。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!