掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

同緋聞男友訴苦 林雅詩認企跳:衝動咗 __,林雅詩,

唔好喊啦!現年38歲嘅藝人林雅詩(Grace)近年同老公溫文英因離婚一事對簿公堂,前日Grace突然喺社交網站自爆被趕出家門兼想跳樓,同時亦有讀者指目睹佢危坐窗邊,之後老公拉番入屋發生爭執,事發後仲失去聯絡,好再佢之後經理人馬天樂同大家報平安。飽受負面情緒嘅Grace,尋日下午終於現身,見佢喺九龍區某商場表現憔悴獨自一人漫無目的咁行街,全程都冇乜笑容嘅佢,經過一間文具店嗰陣,突然慢腳步入內選購文具 ...


唔好喊現年38歲嘅藝人林雅詩(Grace)近年同老公溫文英因離婚一事對簿公堂,前日Grace突然喺社交網站自爆被趕出家門兼想跳樓,同時亦有讀者指目睹佢危坐窗邊,之後老公拉番入屋發生爭執,事發後仲失去聯絡,好再佢之後經理人馬天樂同大家報平安。飽受負面情緒嘅Grace,尋日下午終於現身,見佢喺九龍區某商場表現憔悴獨自一人漫無目的咁行街,全程都冇乜笑容嘅佢,經過一間文具店嗰陣,突然慢腳步入內選購文具 ...


唔好喊

現年38歲嘅藝人林雅詩(Grace)近年同老公溫文英因離婚一事對簿公堂,前日Grace突然喺社交網站自爆被趕出家門兼想跳樓,同時亦有讀者指目睹佢危坐窗邊,之後老公拉番入屋發生爭執,事發後仲失去聯絡,好再佢之後經理人馬天樂同大家報平安。

飽受負面情緒嘅Grace,尋日下午終於現身,見佢喺九龍區某商場表現憔悴獨自一人漫無目的咁行街,全程都冇乜笑容嘅佢,經過一間文具店嗰陣,突然慢腳步入內選購文具,大約逗留約半小時後,再轉到一間童裝店,似乎為仔仔置裝及添新文具迎接新年。之後見Grace會合經理人兼緋聞男友馬天樂飲咖啡訴苦,過咗大約一個鐘便到停車場拎車。

喺Grace拎車期間,記者上前問佢喺社交網站自爆想跳樓嘅事,Grace承認有此事:「尋日情緒有啲難控制,喺Facebook講咗啲嘢,令大家擔心。(有跳樓念頭?)係...因為嗰刻我返到屋企同我先生商量緊個仔嘅安排。(讀者爆料話你危坐窗畀老公拉住啵!)係有件咁嘅事。」

承諾唔會再做傻事

問到Grace點解咁激動?Grace爆喊話當時聽到侮辱性說話,佢話:「我一直好努力做好媽媽呢個角色,佢說話好侮辱到我,我唔想個仔唔開心,我想釋放出嚟,所以做咗少少激動嘅嘢。(朋友擔心你!)好多朋友都支持我,但女人面對嗰個問題,我覺得好辛苦。係人都知我好錫仔仔,我好努力搵錢,唔靠男人。事後我都諗番成件事係鹵莽同衝動,我承諾唔會再做傻事,唔會再令大家擔心。」

返武館打鼓

Grace又話每次工作都好努力工作,尤其係登台每次做完都即刻返香港:「其實登台我自己唔係好想接,但因為大陸市場,我為咗生活要接好每一個Job,熟我嘅朋友都知我登完台就會即刻返香港,即使幾夜都好。我上次去汕頭,四個半鐘頭車上去,四個半鐘頭落返嚟,返到香港已經係朝早七八點,點解我要咁?係因為我盡可能都想車我小朋友返學,唔想佢哋咁擔心。」Grace話唔考慮搬走,但鑑於媽媽同仔仔擔心,可能會暫時同媽媽小住幾天。事後見Grace返番武館練習打拳同打鼓,見佢打得都有板有眼,似乎想繼續努力工作,希望唔受負面情緒影響。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!