掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

李國麟冇離巢 樂易玲:佢續咗約 __,樂易玲,

樂易玲話李國麟已經續咗約。無綫高層樂易玲出席首映禮。提到台前幕後不少人才陸續離開,包括《愛.回家》監製邵麗瓊,樂小姐表示由於邵小姐歸製作部,所以她也不知情。問到藝人李國麟是否已離巢?她否認並指李國麟已續約。至於苟芸慧(苟姑娘),她表示苟姑娘已離開一段時間:「佢想休息一陣,佢依家好開心,我哋有聯絡。(身材咁fit想唔想佢返嚟幫手?)想,但等佢拍吓拖先。(同陸漢洋?)唔答,佢依家開心嘅。」談到麥長青( ...




其他影片:>>






樂易玲話李國麟已經續咗約。

無綫高層樂易玲出席首映禮。提到台前幕後不少人才陸續離開,包括《愛.回家》監製邵麗瓊,樂小姐表示由於邵小姐歸製作部,所以她也不知情。問到藝人李國麟是否已離巢?她否認並指李國麟已續約。至於苟芸慧(苟姑娘),她表示苟姑娘已離開一段時間:「佢想休息一陣,佢依家好開心,我哋有聯絡。(身材咁fit想唔想佢返嚟幫手?)想,但等佢拍吓拖先。(同陸漢洋?)唔答,佢依家開心嘅。」

談到麥長青(麥包),她表示麥包有很多投資在身:「佢有好多project要傾,亦想嘗試幕後嘅工作,畀多啲時間佢處理工作,畀佢搵多啲錢。(無綫冇畀機會佢?)唔會,佢好多機會,如果唔係點會咁多觀眾認識,佢之前拍《街市遊樂團》好開心。」

提到「親生仔女」機會少,反而從亞視過檔的藝人機會多,她回應:「佢哋大個要出去留學,好多細嘅出咗世。」她亦透露不少資深藝人將會陸續回巢。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!