網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月15日 星期日

【承認最欣賞舒淇】首回應昔日「黎舒戀」 黎明:沒有痛就不可能會在一起 __,黎明,舒淇,

黎明同舒淇喺1998年合作電影《玻璃之城》傳出撻着,可惜當時有傳黎明屋企人唔鍾意舒淇曾拍三級片,加上唔想影響雙方事業,所以一直冇張揚。二人地下情維持7年,到05年分手。為保護這段情受了不少壓力的舒淇,當年在兩人戀情曝光後慘成了眾矢之的,遭男方fans狂轟;有傳分手後,舒淇更試過喺片場失控嚎哭。冰封18年嘅感情,一直對「黎舒戀」採取寧俾人知莫俾人見態度嘅黎明,受訪從不談感情事,但日前(11日)現身大 ...




其他影片:>>






黎明同舒淇喺1998年合作電影《玻璃之城》傳出撻着,可惜當時有傳黎明屋企人唔鍾意舒淇曾拍三級片,加上唔想影響雙方事業,所以一直冇張揚。二人地下情維持7年,到05年分手。為保護這段情受了不少壓力的舒淇,當年在兩人戀情曝光後慘成了眾矢之的,遭男方fans狂轟;有傳分手後,舒淇更試過喺片場失控嚎哭。冰封18年嘅感情,一直對「黎舒戀」採取寧俾人知莫俾人見態度嘅黎明,受訪從不談感情事,但日前(11日)現身大陸訪談節目《金星秀》時,竟然破格開金口,透露同舒淇昔日情嘅啲啲端倪。節目主持人問佢當年同舒淇分手,係咪因為承受社會壓力抑或係外界原因造成,黎明有點尷尬,諗咗一諗,之後就話明白主持問呢個問題,係因為觀眾想知,佢話:「我是當事人,我不能再說,人家(舒淇)已經結婚了,再討論的話不好,無論用甚麼方法討論下去都不大好。」之後主持人再追問:「那個算是一次心痛吧?」黎明諗都冇諗就答:「每個人都會有痛,沒有痛就不可能會在一起!」雖然冇正面講同舒淇嘅感情,但其後節目安排黎明選女神環節,名單上有舒淇、王菲同張曼玉等曾合作嘅拍檔,黎明最初話每個都係女神,仲講笑話女人好小器,唔知點揀好,主持人即轉問佢最欣賞係邊個,黎明就選擇咗舒淇,現場觀眾即起哄歡呼。

黎明首次正式開腔講舒淇。 最初話唔想講太多,因為女方已經結婚。
沒有痛就不可能會在一起…… 舒淇係芸芸女星中,黎明最欣賞嘅人,明晒!
98年拍戲撻着。 分手後隔咗好幾年,同台先冇咁尷尬! 上年9月,舒淇嫁俾馮德倫成為人妻。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!