網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月2日 星期四

4千呎安樂窩 徐淑敏幫老公打造私人宴會廳 __,徐淑敏,



其他影片:>>






五百呎嘅飯廳,放咗張可以坐得落十二個人嘅餐枱,仲有island式的openkitchen, 呢度咪係徐淑敏同黃浩一家七口4千呎安樂窩,嘅其中一個樓層。成個飯廳設計由Suki操刀,佢最滿意就係訂造咗呢張坐得落十二個人嘅特大飯枱。「其實成個感覺俾我預期仲要做得好㗎!最開心就係,個張枱好大好靚,可以做我最鍾意個樣嘢~settable!」Suki說。自從買咗呢度,Suki愛上咗儲餐具,宜家最貴就係呢套 H ...


五百呎嘅飯廳,放咗張可以坐得落十二個人嘅餐枱,仲有island式的open kitchen,  呢度咪係徐淑敏同黃浩一家七口4千呎安樂窩,嘅其中一個樓層。

成個飯廳設計由Suki操刀,佢最滿意就係訂造咗呢張坐得落十二個人嘅特大飯枱。「 其實成個感覺俾我預期仲要做得好㗎! 最開心就係,個張枱好大好靚,可以做我最鍾意個樣嘢~set table! 」Suki說。

自從買咗呢度,Suki愛上咗儲餐具,宜家最貴就係呢套 Hermès餐具,成三十萬㗎! 璧枱嘅水晶裝飾網購自美國Godinger,每件只係幾百蚊。 入牆櫃放咗近二百隻水杯, 淨係一對成三千蚊嘅Swarovski洒杯,就有十幾對咁多,全部都係朋友送嘅入伙禮物。入牆櫃仲有暗格,放咗Suki同大女Vianna嘅竪琴。

呢個island式設計嘅廚房,係Kenny個好朋友,囍宴老闆Jacky Yu嘅構思。全屋電器歸一用晒德國嘅Siemens,夾夾埋埋用咗二百萬。最棧鬼係呢個法國品牌嘅家用鐵板燒,好睇又實用,盛惠六萬八。屋外面仲有個咸水魚缸養海鮮,每個月淨係清潔費都要三千!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!