網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月2日 星期四

菊梓喬(Hana):脫離每日廿蚊伙食生活 Hana免費歎世界 __,菊梓喬,

Hana去完日本去泰國,仲着比堅尼晒玉背,好歎吓喎!30歲歌手菊梓喬(Hana)曾自爆兒時要和胞妹共食一包即食麵「頂肚餓」,加入樂壇後仍零收入要靠妹妹支持生活費,每日只得廿蚊伙食費,不過她加盟星夢唱片公司不夠一個月,除被公司視為待生產中要休息的師姐吳若希(Jinny)接班人,更獲點名唱一周播足五晚的無綫外購劇《錦繡未央》主題曲《一輩子守候》,擺明行師姐唱「洗腦歌」之成名路。着比堅尼晒日光浴近日Ha ...


Hana去完日本去泰國,仲着比堅尼晒玉背,好歎吓喎!

30歲歌手菊梓喬(Hana)曾自爆兒時要和胞妹共食一包即食麵「頂肚餓」,加入樂壇後仍零收入要靠妹妹支持生活費,每日只得廿蚊伙食費,不過她加盟星夢唱片公司不夠一個月,除被公司視為待生產中要休息的師姐吳若希(Jinny)接班人,更獲點名唱一周播足五晚的無綫外購劇《錦繡未央》主題曲《一輩子守候》,擺明行師姐唱「洗腦歌」之成名路。

着比堅尼晒日光浴

近日Hana變得好「富貴」,去完日本8日後,再到泰國入住5星級酒店豪玩豪食,又穿上三點式泳衣在酒店泳池享受日光浴晒玉背,人生可謂「坎坷過後有運行」。

阿妹墊支

Hana接受東網電話訪問時,仍呻窮困,表示尚未還墊支經理人公司的六位數字,問她為何仍有錢去旅行歎世界,她指兩個trip全是免費:「入行後年幾冇放過假,所以同阿妹去日本8日玩吓啫。(旅費好貴喎?)都係阿妹墊支住先,兩個人使咗2萬蚊到,去咗京都、大阪同秋葉原睇電玩,東京太貴唔敢去,我哋都係食火車飯盒,食啲平嘢。」

老闆再請去泰國

至於泰國之旅則是經理人老闆免費請她去,她又說:「係獎勵我之前喺頒獎禮度攞咗獎。」最開心是多年沒有人追,現單身的她有艷遇,竟有兩名韓國型男主動幫她影相外又相約夜蒲,問可有留下聯絡發展異地情緣?她說:「因為我要返香港,所以失約。」

唔敢再睇留言

星夢娛樂唱片公司高層何哲圖接受電話訪問時,大讚Hana「冇得頂」:「個人有經歷,令Hana好有鬥心,佢嗰團火幫到佢上位。(取代Jinny?)係可造之材!(有做一姐潛質?)指日可待啦。」Hana對何哲圖指有機會取代Jinny?她表示怕怕說:「我嗰團火喺音樂度,冇諗過要同邊個鬥,我係和平愛好者,況且最近好多人喺網上留言鬧我,話我唔可以取代師姐,搞到我唔敢再睇留言。」

唱歌被批感不快

最令她不快是被批評歌及作品都差,及指她廣東話咬字不正誤會她是內地人,她解釋:「我係香港人,只係講嘢有懶音啫。(會改嗎?)如果唱錯咗字會改,周杰倫唱歌咬字都唔準啦,呢啲係個人風格,唔會改。」至於有機會唱「洗腦歌」《一輩子守候》,且在其唱片公司的YouTube上架一周就有十幾萬點擊,她感恩說:「啲人都話首歌聽一次就會記得囉,我覺得好開心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!