掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

鏡前遮面顯瘦法 趙薇晒合照賀Baby生日 __,Baby,趙薇,Angelababy,

Baby28歲生日,講聲生日快樂先~女星Angelababy(Baby)上月17日就為老公黃曉明生咗囝囝「小海綿」,之後仲決定留港安胎。而今日就係Baby嘅28歲生日,老公黃曉明尋晚已經為佢喺灣仔一間酒店搞咗個生日Party,仲邀請咗圈中好友出席,相信Baby一定玩得相當開心。而同佢哋份屬好友嘅趙薇今日亦喺社交網站上載三人合照,留言話:「生日快樂@angelababy永遠的美少女戰士!快樂的相聚。 ...


Baby28歲生日,講聲生日快樂先~

女星Angelababy(Baby)上月17日就為老公黃曉明生咗囝囝「小海綿」,之後仲決定留港安胎。而今日就係Baby嘅28歲生日,老公黃曉明尋晚已經為佢喺灣仔一間酒店搞咗個生日Party,仲邀請咗圈中好友出席,相信Baby一定玩得相當開心。而同佢哋份屬好友嘅趙薇今日亦喺社交網站上載三人合照,留言話:「生日快樂@angelababy永遠的美少女戰士!快樂的相聚。祝你永遠幸福,甜蜜一生…​​​​」而喺合照中用手遮住少少塊臉嘅趙薇,仲搞笑留言話:「用鏡前遮臉顯瘦法,適合各種人群。」睇嚟呢招真係有用咁喎!

雖然唔知呢張合照係咪舊照,但趙薇都好Sweet咁送上祝福,大批網友都紛紛留言大讚三人感情好好,認真令人羨慕!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!