掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

【師兄爆戀情】 楊受成心痛祖兒 鬧爆劉浩龍鹵莽、好笨 __,師兄,容祖兒,祖兒,浩龍,楊受成,劉浩龍,

容祖兒同劉浩龍(師兄)喺2012年6月22日,被《蘋果》獨家踢爆「祖師戀」,同日師兄開腔承認戀祖兒。不過,呢段感情似乎一開始就不被祖兒老闆楊受成睇好,當日記者到英皇追訪祖兒,期間見到楊受成離開公司,被問到係咪贊成愛將祖兒拍拖?佢拋下一句﹕「佢鍾意我就鍾意。」之後就離開。之後楊受成又再折返公司,佢專登係大廈側門落車,然後企喺街頭同記者傾足15分鐘。對於祖師戀,楊受成話﹕「最緊要祖兒開唔開心,對方係咪 ...


容祖兒同劉浩龍(師兄)喺2012年6月22日,被《蘋果》獨家踢爆「祖師戀」,同日師兄開腔承認戀祖兒。不過,呢段感情似乎一開始就不被祖兒老闆楊受成睇好,當日記者到英皇追訪祖兒,期間見到楊受成離開公司,被問到係咪贊成愛將祖兒拍拖?佢拋下一句﹕「佢鍾意我就鍾意。」之後就離開。之後楊受成又再折返公司,佢專登係大廈側門落車,然後企喺街頭同記者傾足15分鐘。對於祖師戀,楊受成話﹕「最緊要祖兒開唔開心,對方係咪真心鍾意佢,我哋都開心,錫佢嘅人開心,佢啲歌迷都開心,希望對方錫佢係冇其他目的。」言語間似暗寸有人公開戀情係攻心計,質疑有人居心叵測。楊受成多次強調希望祖兒揀到真正伴侶,並對師兄搶先爆戀情有微言,佢狠批話:「對方好笨,咁早件事未穩健,感情未成熟就講出嚟。」可覺師兄博宣傳?楊受成質疑話:「佢有乜嘢目的,我唔敢講。」祖師戀是否太高調,佢話:「如果佢珍惜,O依家開始階段唔應咁早講,我覺得有少少鹵莽。」

楊受成聲稱唔會干涉祖兒拍拖,卻狠批師兄好笨。(資料圖片) 楊受成是祖兒伯樂兼英皇老闆。(資料圖片) 祖兒當日被追訪,雖然蜜運中,但個樣殘爆。(資料圖片)
唔經唔覺拍拖4年。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!