掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

【有名你叫花姨】今期流行 ! 宮雪花洋蔥圈Look遊中環 __,花姨,宮雪花,宫雪花,

【有名你叫花姨】今期流行!宮雪花洋蔥圈Look遊中環花姨宮雪花,有名你叫,著衫打扮,顏色同花款以花喱碌為本,保證嚇一跳。早排《壹》仔喺中環皇后大道中,見到花姨化身大媽,拖喼去搭巴士,身上打扮竟然係純色,極罕!不要以為單色就過關,一樣出晒事!當日花姨以米杏襯黑做主要色tone,顏色冇問題,但件扮皮草外套一節節,望落有啲熟口熟面?就好似車軚人米芝蓮。 ...


  • 【有名你叫花姨】今期流行 ! 宮雪花洋蔥圈Look遊中環
  • 花姨宮雪花,有名你叫,著衫打扮,顏色同花款以花喱碌為本,保證嚇一跳。

    早排《壹》仔喺中環皇后大道中,見到花姨化身大媽,拖喼去搭巴士,身上打扮竟然係純色,極罕!不要以為單色就過關,一樣出晒事!當日花姨以米杏襯黑做主要色tone,顏色冇問題,但件扮皮草外套一節節,望落有啲熟口熟面? 就好似車軚人米芝蓮。

    鍾意就快D Share啦!