掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

肥媽讚好事:珍惜媽媽煮嘅餸 __,肥媽,

肥媽表示每個母親煮飯和湊仔都會有勞損的危機。
肥媽讚好事:珍惜媽媽煮嘅餸得知謝霆鋒因煮嘢食長期用刀、拋鑊而令手筋勞損發炎一事,身為母親又是烹飪節目主持的肥媽寄語觀眾:「要珍惜媽媽煮啲餸」,她說:「邊個阿媽煮飯、湊仔冇呢啲問題?重複做一個動作梗會勞損啦!咁都好,等啲後生仔知道吓,有付出先有收穫,要珍惜媽媽辛苦煮畀你哋食嘅每一味餸菜。」肥媽表示每個母親煮飯和湊仔都會有勞損的危機。同樣是煮食專家的黃淑儀,得聞霆鋒因煮食而有手患大感愕然:「佢拍戲仲危 ...


肥媽讚好事:珍惜媽媽煮嘅餸得知謝霆鋒因煮嘢食長期用刀、拋鑊而令手筋勞損發炎一事,身為母親又是烹飪節目主持的肥媽寄語觀眾:「要珍惜媽媽煮啲餸」,她說:「邊個阿媽煮飯、湊仔冇呢啲問題?重複做一個動作梗會勞損咁都好,等啲後生仔知道吓,有付出先有收穫,要珍惜媽媽辛苦煮畀你哋食嘅每一味餸菜。」肥媽表示每個母親煮飯和湊仔都會有勞損的危機。同樣是煮食專家的黃淑儀,得聞霆鋒因煮食而有手患大感愕然:「佢拍戲仲危 ...


肥媽讚好事:珍惜媽媽煮嘅餸

得知謝霆鋒因煮嘢食長期用刀、拋鑊而令手筋勞損發炎一事,身為母親又是烹飪節目主持的肥媽寄語觀眾:「要珍惜媽媽煮啲餸」,她說:「邊個阿媽煮飯、湊仔冇呢啲問題?重複做一個動作梗會勞損咁都好,等啲後生仔知道吓,有付出先有收穫,要珍惜媽媽辛苦煮畀你哋食嘅每一味餸菜。」

同樣是煮食專家的黃淑儀,得聞霆鋒因煮食而有手患大感愕然:「佢拍戲仲危險相信霆鋒唔止因為煮嘢食而有手患,可能係好多嘢集埋啫!我煮幾十年,都有腕管症,醫生要我開刀做手術,但我後來做物理治療好番!」


鍾意就快D Share啦!