掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

【潛水半年】最上鏡小姐許亦妮唔同樣 同無綫有約.冇合作 __,許亦妮,無綫,

2011年港姐季軍兼最上鏡小姐許亦妮,去年中出完劇集《潮流教主》後,突然跌入「失蹤人口」組別,潛水潛足半年,莫講話公仔箱同公開場合唔見佢,就係網上平台都冇晒影。直至然後舊年年底,佢突然喺微博貼文,否認自己失蹤,仲話只係因為冇公開貼相,又指自己因為一啲私人理由唔再活躍喺娛樂圈,幫屋企人打理家族生意咁。(新聞連結:http://bit.ly/2i2azTK)對於網民留言稱「俾人包了」,「走咗去整容」, ...


2011年港姐季軍兼最上鏡小姐許亦妮,去年中出完劇集《潮流教主》後,突然跌入「失蹤人口」組別,潛水潛足半年,莫講話公仔箱同公開場合唔見佢,就係網上平台都冇晒影。直至然後舊年年底,佢突然喺微博貼文,否認自己失蹤,仲話只係因為冇公開貼相,又指自己因為一啲私人理由唔再活躍喺娛樂圈,幫屋企人打理家族生意咁。(新聞連結: http://bit.ly/2i2azTK )對於網民留言稱「俾人包了」,「走咗去整容」,當時許亦妮於網上開火還擊稱:「你們都有媽媽,女兒,妹妹,姐姐,如果你們尊敬和愛的人也這樣被人說,你會怎麼想呢?(略)如果你覺得我長得醜怪,令你感覺討厭,請你不要再看了。」自從「浮番上水」之後,許亦妮好勤力咁更新社交網站,但一直無緣見真人,直至今晚先見到許亦妮喺灣仔會展出席福音活動晚宴,同場仲有張瑪莉、陳少霞和老公、陳曼娜等。久未露面嘅許亦妮化妝似乎重手咗,塊面雪咁白,面珠「橫」咗啲又多肉咗,真係要落足眼力先認到佢。許亦妮話見到記者心情好緊張,因為好耐冇見大家。佢話自己同大台仲有一、兩年合約,問佢係咪停薪留職?佢話:「我想去外面試吓其他工作,例如創業,o依家幫緊屋企手做食品生意。」問到幾時返大台?她稱:「我都希望同佢哋合作,但公司好體諒,畀機會我去外面試吓其他嘢。」之前傳許亦妮被大台雪藏,當事人連聲否認:「公司同我講,將來想返去係冇問題,o依家學吓做生意,或者遲啲會同朋友合作搞生意,希望做飲食、美容嘅生意。」再問佢係咪拍拖嫁人?佢笑話:「我都想,今日係元宵,我年紀都唔細(28歲啫…),o依家冇拖拍,不過有人追,但我又怕出街,唔出街又點了解?所以好矛盾。」

(右圖攝影:仇志德) 今晚許亦妮現身灣仔,指自己o依家幫屋企人打理生意,但個樣,真係唔同咗好多。 回顧當年嘅許亦妮(資料圖片)
好pure(資料圖片) 右邊嗰個就係佢(資料圖片) 仲獲六叔邵逸夫頒獎
對眼……睩到好大,開始有啲啲唔同(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
望真啲又有少少唔同(資料圖片) 前年年尾開始V煞面(微博圖片) 今年1月新相,個下巴……碰到應該覺得痛(微博圖片)
舊年5月孖過男友去澳門睇騷(資料圖片) 同晚再夜蒲(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!