掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

感動!胡諾言首跑全馬 陳琪終點接老公 __,陳琪,胡諾言,

跑到終點就見到老婆同囡囡真係好感動呀!藝人胡諾言、DJDonald及周子駒今次都出戰全馬,胡仔和Donald均在4小時內完成賽事,胡仔的太太陳琪及女兒專程到維園終點站來為胡仔打氣,胡仔謂始終第一次跑全馬,有這個成績算超額完成,其實成績對自己不重要,反而最開心見到老婆和女兒到來。而胡仔說將來會訓練兒子跑步,問到女兒呢?胡仔女兒即謂:「我想呀,我想呀!」胡仔再次多謝陳山聰教他,他才實現到跑畢全馬夢想。 ...


跑到終點就見到老婆同囡囡真係好感動呀!

藝人胡諾言、DJ Donald及周子駒今次都出戰全馬,胡仔和Donald均在4小時內完成賽事,胡仔的太太陳琪及女兒專程到維園終點站來為胡仔打氣,胡仔謂始終第一次跑全馬,有這個成績算超額完成,其實成績對自己不重要,反而最開心見到老婆和女兒到來。而胡仔說將來會訓練兒子跑步,問到女兒呢?胡仔女兒即謂:「我想呀,我想呀!」胡仔再次多謝陳山聰教他,他才實現到跑畢全馬夢想。

而Donald亦言對成績好滿意:「相信係呢世人覺得最好嘅一次,以後應該都唔會跑得番,真係跑到腳斷嘅感覺。他笑言:「以前成日都畀人笑話『咁耐㗎』今次終於可以快番一次。」Donald稱跑完第一件事就希望返屋企沖個涼瞓個好覺。

而周子駒因早前要開夜及有工作,只瞓了幾小時,狀態不太好。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!