網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月22日 星期三

【識咗15年】袁偉豪周柏豪7年後冇變過 __,柏豪,袁偉豪,周柏豪,

咁就7年喇~但兩位男神都冇變過囉~藝人袁偉豪(Ben)自從同岑杏賢分手之後,一直過住單身貴族生活,閒時就約吓兄弟聚會,似乎已經放下情傷,早排仲忙住同另 ...


咁就7年喇~但兩位男神都冇變過囉~

藝人袁偉豪(Ben)自從同岑杏賢分手之後,一直過住單身貴族生活,閒時就約吓兄弟聚會,似乎已經放下情傷,早排仲忙住同另一男神周柏豪拍無綫新劇《使徒行者2》,原來佢哋不嬲好老友㗎,仲識咗超過15年𠻹!

呢日袁偉豪喺社交網上載兩張同柏豪嘅合照,仲留言話:「2010 ,2017 長大了 加油! #friends」原來一張係2010年影,一張係2017年,雖然隔咗7年,但男人真係唔識老,兩位直頭冇點變過,只係成熟咗,髮型變咗,最搞笑係兩張相個表情都一樣,有網民仲話「雙豪」可以17年後再影番張對比圖喎!

柏豪之後亦有喺社交網上載同一合照,留言話:「認識阿ben我估計有15年時間,上一次的合作是《我不要被你記住》舞台劇,想不到七年後能再次合作。感謝『使徒行者』團隊,這五個月經歷很多,學到很多,而我也太喜歡這一位朋友了袁偉豪。」

唔只咁,佢哋今朝仲鬼咁癡纏約埋跑步,袁偉豪就喺微博上載咗條片,留言「男人的浪漫」,佢喺片中就話知道柏豪要開騷,要操Fit,又約咗好耐,今次終於約到喇!點知柏豪就話係因為掛住,拍完劇冇得見嘛,最後佢仲送咗個肉嘴畀大家,真係好有愛呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!