網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月22日 星期三

【韓流】35歲喬妹抱B自拍 素顏大眼袋暴現 __,喬妹,宋慧喬,

【韓流】35歲喬妹抱B自拍素顏大眼袋暴現即時娛樂2017-03-2216:00:30HKT韓國神劇《太陽的後裔》嘅35歲女星宋慧喬拍完《太陽》後,一直 ...


【韓流】35歲喬妹抱B自拍 素顏大眼袋暴現

即時娛樂
2017-03-22 16:00:30 HKT


韓國神劇《太陽的後裔》嘅35歲女星宋慧喬拍完《太陽》後,一直都有新作品推出,反而喬妹個好拍檔宋仲基拍完《太陽》已火速接拍新片《軍艦島》,早前亦順利完成新作。

唔使開工嘅喬妹都好唔得閒,除咗四圍飛享受生活外,日前亦相約《太陽》一眾演員敍舊,喬妹亦有喺Instagram上晒相,今日喬妹又繼續晒,上載一張兩個小朋友嘅合照,當中喬妹就抱實B女就玩自拍,只見喬妹素顏上陣,不過因為冇化妝關係,令到喬妹個眼袋好明顯,但係都不失清秀。

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址( http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017 )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。


鍾意就快D Share啦!