掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

賣保險變夫妻 洗米嫂勁冧古天樂:佢靚仔過洗米華 __,洗米華,陳慧玲,洗米嫂,周焯華,古天樂,

賣保險變夫妻洗米嫂勁冧古天樂:佢靚仔過洗米華娛樂要聞【《蘋果》專訪】澳門「賭廳王」周焯華(洗米華)與太太洗米嫂陳慧玲的婚姻曾亮紅燈,上月終撤銷離婚。近 ...


賣保險變夫妻

洗米嫂勁冧古天樂:佢靚仔過洗米華

娛樂要聞

【《蘋果》專訪】澳門「賭廳王」周焯華(洗米華)與太太洗米嫂陳慧玲的婚姻曾亮紅燈,上月終撤銷離婚。近月積極搞時裝生意的洗米嫂,日前接受本報專訪,自爆因賣保險而結識洗米華。洗米華自封「澳門古天樂」,原來洗米嫂早年已鍾情古天樂:「佢靚仔過洗米華。」



洗米嫂因老公洗米華而成新聞人物,作為「賭廳王」太太的她自言不懂賭錢。攝影:周樂恒

澳門「賭廳王」、太陽娛樂文化老闆周焯華因感情事爆紅港、澳兩地,令洗米嫂陳慧玲亦成新聞人物,她上月終肯撤銷離婚,令周家上下放下心頭大石。近日洗米嫂為與友人創立的時裝網站Ladycode,破例接受本報專訪,有傳她成為周太之前,曾是「澳門大家姐」,她即否認:「梗係唔係喇,我第一份工係做保險嘅,之後就識咗我先生,嗰時佢幫我買保險。之後生BB,冇特別做嘢,有同朋友夾份開時裝店,都係做咗幾年。」



洗米華因替洗米嫂買保險而結緣,繼而拍拖及結婚。資料圖片



洗米華上月在太陽城集團活動與古仔(左)同台。資料圖片

抗拒賭錢

作為「賭廳王」的另一半,洗米嫂自言不會賭錢,亦不會入賭場,麻雀、鬥地主等統統不曉,問到會否反對子女入賭場,她面有難色地回答:「我覺得最好唔好」對於老公洗米華的花名,曾有傳因他做過廚房,她親自解開謎團:「其實係因為好多年前有齣電視劇叫《城市故事》,當時梁思浩飾演嘅角色就係洗米華,叫叫吓就變咗佢花名啦。」



洗米華上月成功o氹掂老婆撤銷離婚,周家上下終放下心頭大石。

提到洗米華衣着、外形都與古天樂相似,更自封是「澳門古天樂」,問到覺得古仔還是洗米華英俊?她說:「我覺得古天樂靚仔啲,呢個係情意結嚟,細個睇佢嘅劇,佢已經係我偶像」對於老公被讚有星味,可以做藝人,她即笑了一下,並讚老公「OK靚仔」。



洗米嫂Heidi,之前曾被指是澳門大家姐



嫁了賭業大亨洗米華多年,洗米嫂卻從不賭錢



洗米嫂與她的書法老師李秋平教授

採訪:林妙萍、陳月媚

攝影:周樂恒

化妝、髮型:Cyrus Lee

場地提供:Beefbar Hong Kong


鍾意就快D Share啦!