掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

祥嫂與兆尊通電話分尊卑:裝支香問祥哥 __,兆尊,鄧兆尊,

祥嫂接受東網訪問,坦言冇理由主動打電話畀兆尊:「做人要講禮貌、講尊卑…裝支香問吓祥哥(圓圖)先!」已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊今日出席ViuTV錄影 ...


祥嫂接受東網訪問,坦言冇理由主動打電話畀兆尊:「做人要講禮貌、講尊卑…裝支香問吓祥哥(圓圖)先!」

已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊今日出席ViuTV錄影,被問與母親祥嫂(洪金梅)近年可有無聯絡?兆尊指自己的電話號碼沒有更改,祥嫂可以隨時聯絡他,而他夾在胞妹小艾與祥嫂之間,其實很為難。

對此,祥嫂接受東網訪問時「神回」兆尊:「吓!咁我打畀佢咪一樣為難佢,我唔想佢難做,同埋我唔係佢個女,又唔係同佢平輩,點解要我搵佢呢?!做人要講禮貌、講尊卑喎!(兩母子唔打算再聯絡?)最好唔好搵,唔想佢難做,再講落去今晚我要裝支香問吓祥哥好唔好先,我都要徵求先夫嘅意見。」

稱讚人緣唔錯

對於鄧兆尊有意復出,祥嫂認為是好事:「後生遙遙,都要寄情於工作,有工作先會有助智慧嘅增長,有人搵佢係好事,呢個係佢之前拍戲積落嘅人緣,佢人緣確實唔錯。」

捐一千萬做慈善

談及兆尊指她跟黃夏蕙搞老人院是一單很好的生意,祥嫂即時作出澄清:「同兆尊講番清楚,我唔係搞生意,我只係畀一千萬黃夏蕙個慈善基金,等佢每個月可以攞十萬蚊用,佢用嚟搞老人院又好、起學校又好,都唔係我搞嘅,我只係畀筆錢去多謝一位陪咗我五十年嘅好朋友啫!」

大家畀啲鼓勵佢

祥嫂又話兆尊畢竟是慈善伶王的兒子,如今復出,作為媽媽亦希望大家對佢好啲:「希望大家畀啲鼓勵佢,正能量啲!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!