掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

長留大陸拍戲 羅仲謙唔想楊怡探班 __,大陸,羅仲謙,楊怡,中國,

羅仲謙其實驚老婆吸入太多塵啫,真係愛妻號呀。羅仲謙出席Montblanc腕錶活動,獲大會送上腕錶,與太太楊怡一人一隻。他表示昨晚在無錫拍攝電影《西遊記 ...


羅仲謙其實驚老婆吸入太多塵啫,真係愛妻號呀。

羅仲謙出席Montblanc腕錶活動,獲大會送上腕錶,與太太楊怡一人一隻。他表示昨晚在無錫拍攝電影《西遊記:女兒國》,早機到港,逗留到19號又走,先要一家人食飯先。他表示經常中港兩邊走:「留香港2、3日,就走3、4個月,呢種生活維持咗一年。(一返嚟就要造人?)大家都想有小朋友,唔可以強求,要放鬆,但我仍然工作狀態。」問到太太楊怡可有回內地探班?他說:「叫佢唔好,都有嘅,上面沙塵滾滾,佢休息唔好要佢吸咁多塵。(太太唔放心?)唔會,日日視像,畀埋佢睇居住環境,對我好有信心。」他透露要留在內地拍到四月:「有機會,唔好怕辛苦,好好把握。」提到太太的舞台劇,會否再送驚喜?他笑言驚喜多就不好。

問到會否拍無綫劇?表示下年先會在香港,絕對想拍,見到張衞健回無綫拍劇都覺得好吸引。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!