掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

葉佩雯怪病復發翻脹手指蘿蔔咁腫 __,葉佩雯,

葉佩雯以潮人打扮出街,厚厚大衣都遮唔住翻脹身形,手指更腫到如小蘿蔔!
葉佩雯怪病復發翻脹手指蘿蔔咁腫前歌手葉佩雯(Grace)年多前自爆患怪病令體重不停飆升,其後病況一度受控回復苗條,惟日前她在老公陪同下現身中環,身形明 ...


葉佩雯怪病復發翻脹手指蘿蔔咁腫

前歌手葉佩雯(Grace)年多前自爆患怪病令體重不停飆升,其後病況一度受控回復苗條,惟日前她在老公陪同下現身中環,身形明顯再度翻脹,手指亦腫到如小蘿蔔。對此Grace坦認飽受病患困擾,性格樂觀的她沒有失掉鬥志,更以自身例子呼籲大家注重健康,鼓勵病患者要以開心、正面態度面對逆境,對抗病魔。

不久前Grace和著名音樂人老公郭偉亮(Eric Kwok)往北海道滑雪,期間老公受傷一度動彈不得,經過個多星期休養,Eric火速傷愈,大前日駕車與愛妻Grace及家中兩隻寶貝愛犬出街。當日下午4時多,抵達中環後一身潮人打扮的Grace落車,雖然穿上厚厚大衣,但亦難掩腫脹不少的身形,十隻白雪雪的手指更腫到如同小蘿蔔,只見她慢步行去遍布診所的商業大廈。

賀爾蒙分泌「彎」咗難醫

其實,早於年多前Grace曾自爆體重短時間狂飆升兼左邊頸腫凸起來,當時遍尋不少中西名醫,又照超聲波、又去腫瘤科檢查,均找不出病因,後來經中醫調理控制病情,體重亦慢慢回落。去年1月,Grace染上粉紅頭髮拍照上載社交網,明顯瘦了不少,至6月和老公放狗仍然面尖尖。如今身體又再翻脹,未知是否健康又響起警號?記者就此致電葉佩雯,她輕鬆地坦認病發,笑說:「上年到依家都睇緊醫生,唔使擔心,冇辦法啦,上咗年紀係咁!」

Eric Kwok帶埋愛犬親自車老婆去睇醫生,確係「愛妻號」!
  • Eric Kwok帶埋愛犬親自車老婆去睇醫生,確係「愛妻號」!
葉佩雯慢慢行去遍布診所的商業大廈。
  • 葉佩雯慢慢行去遍布診所的商業大廈。

問到病況?Grace直言受到纏擾,一度氣餒,她說:「因為呢個病,唔可以接啲好辛苦嘅工作,又唔可以捱夜,一路要Keep住調理,身體時好時壞,成日都要食住藥,中西醫都有睇,醫生話因為賀爾蒙問題就算減肥都減唔到。」

雖然受病患影響,Grace心情依然開朗,講笑說自己並不是懷孕,並以自己的遭遇鼓勵病者要開心、正面去面對:「正面心態好緊要,如果因為磅數、肥腫影響心情而唔去食嘢,咁身體仲差,好似醫生講要接受囉,用一個正面方法去解決去醫,所以我依家係肥得嚟好開心。」Grace呼籲大家要注意健康:「尤其女士真係要注意,賀爾蒙分泌嗰樣嘢一旦『彎』咗就好難醫得好晒,所以大家都要小心身體。(你個病會唔會影響生育?)我都唔想多講。」

Eric鍾意老婆有肉

至於Eric受訪時感謝大家關心太太Grace,笑說老婆心情好好,自己也不覺得她肥,因為本身鍾意女仔有肉:「身體唔好真係好麻煩,好似我依家咁手腳受傷,仲要做物理治療。」他透露當日是載Grace往睇醫生,因為滑雪時扭傷手指,笑對方手指一向粗,和他差不多,所以好有福氣,更說:「我應承咗畀幸福佢嘛!」隔空送冧。

文、攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!