掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

【女神單身飯局】岑杏賢認找到對的人 __,女神,岑杏賢,

呢個女神單身飯局……真係好吸引~~~同樣係2012年度香港小姐,同樣拎住碩士學位,重點係佢哋同樣都係……單身!藝人岑杏賢同朱千雪呢日就約埋齊齊食Lun ...


呢個女神單身飯局……真係好吸引~~~

同樣係2012年度香港小姐,同樣拎住碩士學位,重點係佢哋同樣都係……單身!

藝人岑杏賢同朱千雪呢日就約埋齊齊食Lunch,兩個女神聚首一堂,Selfie就少不了,佢哋嘅靚樣加上大太陽做天然反光板,嗰種仙氣滲晒出嚟,真係引死人咩!!以為佢兩個約出嚟係傾吓少女心事,點知就見到佢哋拎晒電腦同筆記出嚟,齊齊埋頭做做做,唔通……佢哋約埋溫書?岑杏賢就上載咗啲靚靚合照上網,仲嗌搵到「對的人」,Sweet爆同老友朱千雪示愛,呢個姊妹情真係冧到震:「其實開心可以好簡單 找對的人 一起鼓勵 一起推動

享受太陽 享受假日 開心時開心 認真時認真 思考時思考 放鬆時放鬆 #TheSimplicityofHappiness」

話時話,幾時再有女神飯局呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!