掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

吳業坤談「舊愛」周秀娜灰爆:要向前望 __,吳業坤,周秀娜,

逝去感情如何留得住…?歌手吳業坤(坤坤)與JW以大使身份出席職安健活動,坤坤表示開心參與這些有意義的活動,而且能與JW一起出席活動感到很高興,並希望之 ...


逝去感情如何留得住…?

歌手吳業坤(坤坤)與JW以大使身份出席職安健活動,坤坤表示開心參與這些有意義的活動,而且能與JW一起出席活動感到很高興,並希望之後可與JW合作,他搞笑謂:「因為緣分,可以喺茫茫人海中相遇。(你嘅女神周秀娜呢?)已經係過咗去嘅事情,依家向前望,忘記傷心回憶。(你哋都有拖手合唱過。)都開心過嘅。」

否認有儲鹹書

講到日本有男人被鹹書壓死的新聞,問坤坤可都有儲鹹書?他謂:「冇,我嘅年代唔興買,真係一本都冇,我18歲時已經係網絡年代,上網好多知識,不過大家要過濾,睇嗰啲(色情資訊)會諗多咗嘢。(係咪因為你阿媽check得嚴,所以唔敢儲?)阿媽真係好勁,成日收拾我房間,我有買漫畫書,但冇買色情刊物。」

新劇演技獲讚進步

另外,坤坤表示有份演出的劇集《迷》劇情開始進入直路,劇情緊湊,雖然他謂沒有留意收視,但出街都收到很多正評:「播之前好驚會有負評,驚話我個頭核突,對白又講唔清,但結果冇收到負評,仲話我做戲好似好咗,所以好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!