掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

陳芷尤晒腿做野蠻女友 網民唔鬧讚可愛 __,陳芷尤,

做野蠻女友可以有幾野蠻?相信唔少情侶,時不時都會為咗啲小事而鬧交,但正所謂「相嗌唔好口」,應該要諗吓點和睦相處先至重要嘛!無綫官方Facebook專頁《SeeSeeTVB》近日拍咗條片,教吓大家點樣氹女,而「34C翻版舒淇」陳芷尤就化身野蠻女友,不過網民竟然冇鬧佢,仲好恨佢做自己女朋友呀!喺片中陳芷尤做乜都好想男朋友可以令佢開心同安慰佢,希望男友可以融入佢個世界,所以佢就逼對方認韓星名!芷尤BB小 ...


做野蠻女友可以有幾野蠻?

相信唔少情侶,時不時都會為咗啲小事而鬧交,但正所謂「相嗌唔好口」,應該要諗吓點和睦相處先至重要嘛!無綫官方Facebook專頁《See See TVB》近日拍咗條片,教吓大家點樣氹女,而「34C翻版舒淇」陳芷尤就化身野蠻女友,不過網民竟然冇鬧佢,仲好恨佢做自己女朋友呀!

喺片中陳芷尤做乜都好想男朋友可以令佢開心同安慰佢,希望男友可以融入佢個世界,所以佢就逼對方認韓星名!芷尤BB小鳥依人咁依偎住男朋友膊頭,同佢逐一講邊個先係李敏鎬、宋仲基同金宇彬,點知喺呢個時候,男朋友就發嬲,反話都冇逼陳芷尤記住一堆AV女星嘅名唉~所以咪話囉,真係「相嗌唔好口」!

咁人哋係女仔嚟,有時都想人錫吓自己嘛!當每個月都總有啲日子唔方便時,痛起上嚟真係會痛到嘔,係真係會嘔㗎!芷尤BB即時化身「M痛女友」希望男朋友安慰佢,喺張床度典嚟典去,嗰把聲真係搞到唔少網友都大叫頂唔順呀!做男友嘅你,呢個時候就要犧牲小我喇!當芷尤BB聽到男朋友為咗自己可以畀佢咬同搣嗰陣,即刻變得溫文儒雅,話唔想整親對方呀,網友都話如果搵到陳芷尤做女朋友就好喇!

最尾陳芷尤仲露出白滑美腿,大大聲咁鬧男朋友成日買模型冇諗過將來,網友都竟然冇鬧佢港女仲話佢任性得嚟夠可愛!而男朋友都好識「做」,話係買嚟做結婚公仔嘅,搞到芷尤BB條氣即刻順晒!所以話呢,情侶之間得閒講吓啲好聽說話咪少啲爭執囉!

芷尤BB唔只做野蠻女友正,喺劇集《親親我好媽》做未婚媽媽都大獲好評,網友都大讚佢無論係溫柔定野蠻都拿捏得好好,希望佢日後可以多啲演出!

網民有話兒:

佳x:我傻傻分不清Stephy同吉澤明步咋嘛

Stxxen Txx:有個咁嘅女朋友就好啦

Nixxle xu:女主角演技好好

Kxxk xxx xxe:不如拍多啲劇


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!