掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

小方唔諗翻撻阿嬌:十九幾年前仲提? __,小方,鍾欣潼,阿嬌,方力申,

小方唔諗翻撻阿嬌:十九幾年前仲提?
查看相片阿嬌(左)全程黐實好姊妹阿Sa,但承認有跟小方打招呼。【東方日報專訊】曾同遊瑞士的過氣緋聞情侶鍾欣潼(阿嬌)與方力申,前晚同場出席頒獎禮,但前 ...


查看相片
阿嬌(左)全程黐實好姊妹阿Sa,但承認有跟小方打招呼。

【東方日報專訊】曾同遊瑞士的過氣緋聞情侶鍾欣潼(阿嬌)與方力申,前晚同場出席頒獎禮,但前後腳到場。二人表示有跟對方打招呼,但阿嬌死口不認曾拍拖,小方亦眼眨眨稱只是緋聞,又避談現時有否機會拍拖,似乎沒有機會「翻撻」!而阿嬌日前在內地節目中自爆已找到「愛情飯碗」,令大家嚇一跳!

組合Twins、方力申、薛凱琪、麥浚龍、鄭欣宜、伍允龍、劉佩玥、陳婉衡與朱智賢等前晚出席頒獎禮,其中陳婉衡谷胸上陣,劉佩玥與朱智賢都露出事業線,但全晚焦點落在方力申與阿嬌這對過氣緋聞情侶身上!

二人於2004年傳出戀情,有傳二人當年一起到東京過年,2005年新年時更被拍得前後腳步出機場,其後二人坦承同遊瑞士,但沒有承認戀情。前晚他們前後腳現身頒獎禮,阿嬌大方表示有跟對方打招呼,問到可有機會復合?她死口不認拍過拖:「我都冇同過佢一齊。(依家有冇機會一齊?)唔知你講乜!」並澄清現時單身,跟內地富二代秦奮並非拍拖,亦知道對方有女友,但不會避忌:「朋友冇乜所謂。」

找到「愛情飯碗」

對於阿嬌否認拍過拖,小方受訪時眼眨眨說:「係呀!咁耐緋聞仲講?緋聞嚟嘛!十九幾年前都仲提?(依家兩個都係單身,有冇機會?)唔好……唔好……(佢啱晒你嘅條件?)我依家淨係想要清靜,想要六舊腹肌。」記者再追問他跟阿嬌可有機會?他即避談:「唔講呢啲(同佢一齊做運動?)唔講緋聞」

此外,講到社交平台,蔡卓妍(阿Sa)表示會睇網友留言,但若見到負評會自動扮睇唔到;阿嬌則表示很久之前已關閉留言功能,因覺得太多負能量。而阿嬌日前在內地節目上回想過去的坎坷情路時,忍不住落淚,其他嘉賓即安慰她,並祝她早日找到「愛情飯碗」,豈料她竟自爆:「我已經找到了!」令大家十分驚訝,猜測她是否已有新對象!對此,記者昨日聯絡其經理人霍汶希,她解釋阿嬌所指的其實是好姊妹阿Sa;而阿Sa日前亦在內地節目中澄清阿嬌仍是單身:「我一直希望她找到一個對她很好的人,雖然現在那個人還在路上。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!