掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

【誠哥抗衰老●代理專訪】李嘉誠掟2億研製「不老藥丸」 港代理︰60歲可以重回20歲 __,李嘉誠,

相關連結:【誠哥抗衰老】落重本發明「抗衰老衫」仲有中藥「偉哥」保老而彌堅http://bit.ly/2qq8iml【誠哥抗衰老】食霹靂果補腦養顏李嘉誠 ...


相關連結:

【誠哥抗衰老】落重本發明「抗衰老衫」 仲有中藥「偉哥」保老而彌堅

http://bit.ly/2qq8iml

【誠哥抗衰老】食霹靂果補腦養顏 李嘉誠愛食「貓魚」有原因

http://bit.ly/2oT5XiD

____________________________

周日娛頭 :

【腰傷停工9個月】程可為捱到甲亢︰打botox喺眼簾遮凸眼

http://bit.ly/2oJs8wG :

古有秦始皇搵不死仙丹,今有「誠皇帝」訪尋「抗衰老藥」。八十八歲的李嘉誠,其紅顏知己周凱旋兩個月前話,維港投資將投資抗衰老產品,自己會先試用,又問大家:「有無覺得李生(李嘉誠)今日好後生?」上週四,謎底揭開。美國抗衰老藥公司ChromaDex公佈,獲誠哥旗下維港投資融資2,500萬美元(約2億港元),公司主力生產抗衰老產品NIAGEN®。

VitaCell International(好細胞國際)是首間將NIAGEN 引進香港並獲獨家代理權的公司,行政總裁馮家勝(Wilson)接受本刊專訪時指,見到通告一出,即致電ChromaDexz恭賀,對方亦透露維港投資很滿意其產品及business model︰「我問佢,李生(李嘉誠)有無試用過產品? 佢(ChromaDex)就話,好大機會試過︰『如果佢唔喜歡呢個產品,佢唔happy,佢會唔會投資先?』」

NIAGEN主要用途是提升諾加因子(NAD+)水平。諾加因子是人體細胞不可或缺的代謝物,但隨年紀增長,諾加因子水平就會下降,如果補充到,就可達致抗衰老、提升新陳代謝、及改善糖尿病、心血管系統功能等效果。Wilson亦指,哈佛驗證過,提升諾加因子水平,令兩歲老鼠一星期內逆轉至六個月大,等於人類60歲可以後生到20歲,逆齡40年。

今年35歲的Wilson,聲稱試了這保健品半年:「過了兩、三星期,我去洗手間暢順咗,一、兩個月後,睡眠質素好咗。」VitaCell由30位專業人士包括商人、註冊會計師、投資銀行家等組成,兩年前開始研究生物科技。去年4月,他們決定跟Chromadex傾獨家代理。Wilson花了一個多月,每晚深夜12點、1點開始在電話跟Chromadex代表傾2至3小時,加上Email溝通,終於傾掂。他認為最難處理的一環,是找適合生產商去製造︰「佢哋好保護自己的品質。我哋同佢講,喺亞洲搵生產商,甚至我哋返大陸做,價格會低好多。但因為質素問題,我哋到最後咬實牙關,全部喺美國生產。」

去年9月,第一批貨、約2,000樽保健品推出市面,定價每樽980港元。Wilson坦言,香港保健品太多,首兩、三個月找銷售人員來推銷,但銷量一般,後來加強Facebook及Email宣傳,目前已售出6,000樽,有四至五成為回頭客,主要顧客是中年以上人士,有七成為女性。今次誠哥肯擲錢,更加點石成金。

採訪︰黃嘉慧

攝錄︰關永浩


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!