掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

余文樂王棠云隔空調情閃親網友 __,余文樂,

咁高調嘅吓?!藝人余文樂(樂仔)一向對感情事都相當低調,不過早前就大方表示與「皮帶千金」王棠云(Sarah)相戀,發展「余云戀」。雖然樂仔同女友經常要 ...


咁高調嘅吓?!

藝人余文樂(樂仔)一向對感情事都相當低調,不過早前就大方表示與「皮帶千金」王棠云(Sarah)相戀,發展「余云戀」。雖然樂仔同女友經常要分隔兩地,但係都冇礙二人嘅感情,一樣咁sweet呀!

呢日Sarah就喺社交網上載咗同友人一齊去睇電影嘅相,仲要笑得好開心,舉晒V字,而睇咩電影?咪就係樂仔套新戲囉,佢仲話:「我們看了一個好好看的電影哦!#志明好man窩,棒棒的!」而樂仔亦有留言回覆表示:「我知道。」嘩!隔空傳情喎,閃爆呀,真係隔住個mon都感受到佢哋嘅甜蜜,難怪唔少網友都紛紛留言大讚佢哋非常恩愛,仲叫佢哋快啲拉埋天窗,生個小樂樂呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!