網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月1日 星期六

【失蹤人口】獨家!前港姐陳思齊搵樓 2萬蚊呎南昌站買唔起 __,港姐,

現年34歲、喺2000年參選港姐嘅陳思齊(原名:陳凱怡),當年被視為大熱門,不過最後大熱倒灶,五甲不入,佢其後入咗娛樂圈拍劇,先後拍過《皆大歡喜》、《 ...


現年34歲、喺2000年參選港姐嘅陳思齊(原名:陳凱怡),當年被視為大熱門,不過最後大熱倒灶,五甲不入,佢其後入咗娛樂圈拍劇,先後拍過《皆大歡喜》、《足秤老婆八両夫》、《學警雄心》、《我的野蠻奶奶》、《法證先鋒》、《神探高倫布》和《巨輪》等,雖然唔算係第一女主角,但係戲份都好有發揮,佔戲亦相當重。直到13年,陳思齊撞正「雙失」時期——同無綫約滿,結束12年賓主關係,同年亦同拍拖多年嘅男友分手。冇幾耐陳思齊轉投港視,但係因為港視發牌夢碎,拍咗幾套劇又停咗落嚟,之後陳思齊喺前年出席活動時透露同朋友投資咗幾十萬,喺尖沙嘴咀開咗間身心靈治療中心,佢仲會落手落腳幫客人按摩,有穴位、香薰等唔同嘅療程。雖然陳思齊淡出幕前,不過原來仲有觀眾認得佢,噚日《蘋果》讀者梁先生經「爆相爆片」,話喺尖沙嘴見到陳思齊,當時陳思齊同一名女友人喺餐廳見面,梁先生話隱約聽到佢哋傾買樓嘅事:「我聽到佢本來想買南昌站嘅細單位,不過已經去到2萬蚊一呎,真係好難買到!之後仲聽到佢哋講以前做演員嘅工作,坐咗一陣佢哋就埋單走人!」相中陳思齊蓄短髮,戴副圓形眼鏡,睇相見到佢keep得幾好。事後《蘋果》搵到陳思齊,問佢係咪諗住買樓,佢笑笑口話:「哈哈,我冇拍嘢咁耐,估唔到仲有人認得我喎!因為之前要考試,太耐冇見啲朋友,嗰個女仔係蕭凱欣,以前都有拍戲,咪傾吓啲癈話啫!我有啲朋友做地產,南昌站啱啱開賣,佢哋叫我睇吓,但係o依家啲樓咁貴,點買得起呀!之前開舖頭都投資咗好多錢,o依家啲樓價又好貴,等我儲吓錢先啦。」陳思齊仲好搞笑話:「我又唔係好識搵男朋友,o依家冇人要,賣剩蔗,又唔識釣金龜,屋企由細到大教我要靠自己,有機會梗係想買,但係談何容易?」至於係咪真係退出唔拍戲,陳思齊就話:「暫時啦,我冇刻意安排,我o依家又處於一個唔知自己想拍乜嘢嘅尷尬時期,只不過突然間對第二啲嘢有興趣,所以咪試吓,有啱嘅都會考慮吓,但就未有新方向,休息一吓囉!」

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017 )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

陳思齊話自己冇拍戲咁耐,冇諗過有人認得佢。(讀者提供圖片) 陳思齊話之前因為要考試,所以閉關冇見朋友。(讀者提供圖片) 陳思齊話啲樓要2萬蚊一呎,實在買唔起。(讀者提供圖片)
梁先生話陳思齊同朋友坐咗一陣就走。(讀者提供圖片) 因為未諗到想拍乜嘢,所以佢暫時專住生意。(陳思齊微博)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!