網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月1日 星期六

離奇!出巡唔見肚 佗B昆凌勁升Cup __,昆凌,

我要我嘅肚仔~每日變Fit啲~~~台灣天王周杰倫(周董)喺今年情人節高調宣布老婆昆凌佗B仔,上載昆凌肚凸凸合照晒幸福,之後二人仲去埋歐遊㖭。雖然二人繼 ...


我要我嘅肚仔~每日變Fit啲~~~

台灣天王周杰倫(周董)喺今年情人節高調宣布老婆昆凌佗B仔,上載昆凌肚凸凸合照晒幸福,之後二人仲去埋歐遊㖭。雖然二人繼續玩神秘唔講懷孕幾多個月,不過佢哋就好大方,見到網友都任影唔嬲,又唔遮大肚,簡直係網友福利。

隔咗兩個月,今日就有大陸媒體指有粉絲上載咗幾張同周氏夫婦嘅合照,照片中昆凌素顏上陣,仲着埋貼身白色上衣,下襯通風漁網絲襪配短裙仔,四肢非常纖細,成個Look Young到爆,上圍比以前更加突出,成個立體感勁有效果,不過佢個肚就離奇失蹤啵……咦……計落佢依家應該個肚係愈來愈大先係,但係點解………睇埋網友嘅留言:「夫妻巡店....」一啲線索都冇,到底昆凌個B去咗邊?

有網友就懷疑張合照其實係昆凌懷孕前影嘅,而非新相,所以冇肚都好合理,另外又有網友講笑指昆凌其實已經生咗B,今次真係要等當事人開估喇!!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!