掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

【獨家捕獲】40歲前生夠3個 巨肚郭晶晶今個月生第二胎 __,郭晶晶,

相關連結:【臨盆在即】隱居半年安胎郭晶晶狂食西瓜啜薄荷冰http://bit.ly/2p3KHbf【坐完月即飛】六月飛倫敦旅行郭晶晶揀自然分娩http ...


相關連結:

【臨盆在即】隱居半年安胎 郭晶晶狂食西瓜啜薄荷冰

http://bit.ly/2p3KHbf

【坐完月即飛】六月飛倫敦旅行 郭晶晶揀自然分娩

http://bit.ly/2p3XTNA

遺傳晶晶運動DNA 三歲霍中曦勁奀皮

http://bit.ly/2ovKAHS

【霍家傳統生三個】 阿爺立「共產」遺囑 郭晶晶生得生分得多

http://bit.ly/2ooqQoO

12年「跳水皇后」郭晶晶宣布上岸,嫁入霍家做少奶奶。唔夠一年,晶晶一索得男,為霍家誕下第四代嫡孫霍中曦(Lawrence)。眨吓眼B仔就快四歲,晶晶同霍啟剛終於再成功追B喇!恭喜晒!

入門後,晶晶一直以奶奶朱玲玲做目標,要生夠三個先「收工」。今年35歲的晶晶,免得做高齡產婦,惟有快馬加鞭,同時間競賽。除咗積極補身,兩公婆更經常孖住行山操弗副偈。去年終於得償所願,第二胎,得咗!

「晶晶希望四十歲前完成目標,生夠三個收工。同埋佢兩公婆都想追番個女,加上Lawrence四歲大,都係時候生多個陪佢,晶晶係運動員,本身個底子好好,稍為調理吓,話咁易就得咗。」知情者透露。

上週六(八日),晶晶一家三口到數碼港艾美酒店的一間西餐廳,參加生日P。隨時生得的晶晶明顯發福,手腳都出現水腫。著住黑色鬆身衫褲,個肚籮咁大。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!