掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

崔碧珈爆重遇舊愛:佢依家有叫我嫁過去 __,崔碧珈,

啫係一定有人娶咁話啦喎。藝人崔碧珈出席腕錶品牌活動,她表示剛從英國倫敦回來,在當地重返校園探望老師及與舊同學聚會。其微博提及與某人的感情,問到是否在當 ...


啫係一定有人娶咁話啦喎。

藝人崔碧珈出席腕錶品牌活動,她表示剛從英國倫敦回來,在當地重返校園探望老師及與舊同學聚會。其微博提及與某人的感情,問到是否在當地有豔遇?她坦言重遇舊愛:「細個讀完書唔想我返香港,承諾過睇吓我工作如何,如果做得唔OK就返倫敦。(復合?)未,依家工作為先,去咗10日好短時間。(long distance?)佢想,仲話依家冇公司叫我嫁過去!(一見番就結婚?)之後分手講過5年後如果喺香港做得唔開心就返去。(會考慮?)會,不過做埋嘢先,仲有電影要做。」問到對方會否為她返搬來港?她透露舊愛是在英國長大的香港人,家人和工作都在當地不會離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!