掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

樂仔笑千嬅清唱搵Key __,樂仔,楊千嬅,千嬅,余文樂,

樂仔笑千嬅清唱搵Key娛樂要聞千嬅清唱,樂仔扮打拍子。《春嬌》兩位主角昨駕臨《蘋果》fblive,網友投票想聽楊千嬅唱《別問我是誰》,她即場預備清唱, ...


樂仔笑千嬅清唱搵Key

娛樂要聞


千嬅清唱,樂仔扮打拍子。

《春嬌》兩位主角昨駕臨《蘋果》fb live,網友投票想聽楊千嬅唱《別問我是誰》,她即場預備清唱,余文樂搞笑問:「使唔使換歌衫?升個台畀你?我幫你打拍子,不過會越打越錯,歌迷追拍子越追越快,不如唔好拍,我成日戥啲歌手慘!」千嬅一臉認真說:「等我搵番個key先。」樂仔笑讚:「專業係唔同啲,好似人哋tune結他。」

當千嬅清唱幾句歌時,樂仔和彭浩翔在旁做手勢,千嬅唱完後,樂仔說:「你哋有so啦,歌后免費大派餅。」千嬅沒好氣問:「派乜餅?」樂仔笑說:「月餅囉,定係你哋想揀餅呢?」激到千嬅大發嬌嗔。



在上集《春嬌與志明》樂仔易服扮王馨平唱《別問我是誰》。資料圖片


鍾意就快D Share啦!