掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

杜汶澤遇機位超賣 爆完粗就有位? __,杜汶澤,

係囉,係咩玩法呢?美國聯合航空(UnitedAirlines)一個航班,因超額訂票而將一位唔願意落機嘅華裔乘客強行拖走,有乘客拍晒片掟上網,即刻成為國 ...


係囉,係咩玩法呢?

美國聯合航空(United Airlines)一個航班,因超額訂票而將一位唔願意落機嘅華裔乘客強行拖走,有乘客拍晒片掟上網,即刻成為國際新聞,間航空公司亦因此畀網民鬧爆!

原來藝人杜汶澤都遇過機位超賣,佢仲將件事POST上網,佢留言:「真係好心噏。其實大家又知唔知,你比(畀)咗錢訂咗機位,都唔代表你100%上到機。我同助手尾寶,就試過咁嘅經歴。話說有一次去某個國家拍戲,果(嗰)度出曬(晒)名無(冇)啖好食,所以一般人如果唔係為咗錢,絕對唔會去。」

之後嗰朝佢同埋助手去到機場check in,點知個地勤話班機爆咗冇位!杜汶澤將佢同地勤嘅對話寫埋出嚟!

「地:...... 你無(冇)位喎。

我:吓?哦。尾寶!

咁尾寶咪比(畀)張 e ticket 比(畀)佢囉⋯⋯

地:係,你係訂咗位,不過我地(哋)爆左(咗)喇,所以你上唔到機喇!

我同尾寶異口同聲大叫:係咪真咖(㗎)?

一諗到唔使再去某國,兩個即時跳起yeah之後我就同個地勤講:

咁麻煩你同個製片講有件咁嘅事,今日拍唔到嘞,你話你肯賠,咁就ok咁我就返去瞓嘞吓!

寶:好呀!多謝你呀小姐,我其實好眼訓(瞓)呀!

出咗名成日肚餓同眼訓(瞓)嘅尾寶當然好開心。即刻打比(畀)製片,然後將個電話交比(畀)地勤人員。我隱若聽到電話裡(裏)面傳來鏗鏘響亮嘅粗口聲,從地勤個樣睇嚟,件事其實未完。地勤收綫(線)之後,打咗個電話,跟住又有一兩個人過嚟,又㩒(撳)下(吓)部電腦。之後佢好似好X驚喜咁吊高把聲話:

綺(咦)!杜先生!我搵到個位比(畀)你呀!

我:『搵到』個位比(畀)我?我訂咗咖(㗎)!

之後我地(哋)拖住兩個hand carry 同兩條半睡嘅身軀上機。

寶:『搵到』個位喎,九成九搵到第二個好蝦d(啲)嘅乘客就真

我:咁梗係啦。」

爆完粗就有機位?唔知係咩玩法呢?之後杜汶澤仲話:「點解因為飛行成本高,就可以一千個位賣千幾張機票呢?點解比(畀)咗錢都唔等於飛到呢?究竟係咩logic乜嘢法律可以咁保障航空公司呢?係咪全世界都咁呢?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!