掃呢頁CODE去手機

2017年4月6日 星期四

何雁詩唔係小三鄭俊弘認錯! __,鄭俊弘,小三,何雁詩,

鄭俊弘戴賊仔帽及眼鏡現身,眼袋、鬚根盡現。
何雁詩唔係小三鄭俊弘認錯!鄭俊弘(Fred)與何雁詩被本報踢爆秘密撻着,但事情峰迴路轉,Fred再被爆原來一腳踏兩船,收埋富貴未婚妻Beebs,令何雁 ...


何雁詩唔係小三鄭俊弘認錯!

鄭俊弘(Fred)與何雁詩被本報踢爆秘密撻着,但事情峰迴路轉,Fred再被爆原來一腳踏兩船,收埋富貴未婚妻Beebs,令何雁詩慘成第三者!偷食一事曝光後,Fred一直潛水,相隔19個小時後,昨晚終於蒲頭作交代,表示雖曾向Beebs求婚,但對方不接受,又否認一腳踏兩船,與Beebs分手亦與何雁詩無關。至於何雁詩在Fred潛水期間有回覆記者,處處維護對方,又謂將來的事甚麼都有可能。

歌手鄭俊弘與何雁詩(Stephanie)被本報踢爆暗撻數月,其實二人拍拖本是正常事,但現實竟然比電視劇情更峰迴路轉,Fred被指原來一腳踏兩船,已有一個拍拖三年的富貴未婚妻Beebs,令何雁詩蒙上小三之名,消息令人震驚!據消息指Beebs於今年2月發覺Fred開始冷淡,其時正是Fred與何雁詩合作合唱歌,之後到3月底,Fred有一晚遲了很多返家,Beebs翌日發現Uber單據,問男方點解,他自辯是送何雁詩回家,令她起疑,過了幾天二人再次爭執,Beebs更搶了電話,發現全是Fred與何雁詩通電紀錄,質問下有人承認鍾意何雁詩,自此二人決裂。

偷食一事爆出後,事件男主角Fred一直潛水,沒有聽記者電話,沒有回答任何提問,潛水19小時後,昨晚約7時半終於蒲頭,在同事及家姐陪同下返回唱片公司接受無綫娛樂新聞台訪問,並獲唱片公司CEO何哲圖及兩位職員護駕。面露疲態的Fred見到記者時還笑笑口。

何雁詩被爆與鄭俊弘拍拖,更不時於其香閨過夜。
  • 何雁詩被爆與鄭俊弘拍拖,更不時於其香閨過夜。
鄭俊弘接受無綫娛樂新聞台訪問,親自剖白事件。
  • 鄭俊弘接受無綫娛樂新聞台訪問,親自剖白事件。

自認需要反省

近一小時後,Fred在經理人及何哲圖護送下離開公司,影相時亦有微笑,神態自若。問到現時可要作出交代?他說:「好多謝呢段感情(指與Beebs),已經低調處理咗,係有求婚,想維持感情但(對方)冇接受,依家已經了結,希望繼續工作。」問到分手可與何雁詩有關?他講了兩次「絕對不是」,問到何時分手?他說:「過咗去。(點解對方要爆料?)佢有自己處理方法。」講到被未婚妻質問時曾承認喜歡何雁詩,他即避談:「過去唔講。(係咪想追佢?)唔會講。(係咪想發展?)想整理自己先。」問到剛才接受無綫訪問時可有悔意?聞言他即愕然,之後說:「覺得自己要反省,處理感情方面要反省。(有冇喊?)呢啲自己收埋,頭先叫自己要堅強啲,多謝公司同家人嘅支持,令我感受到愛。」問到此事可會影響他與何雁詩的關係?他謂絕對不會,提到有傳何雁詩有情緒病,問可擔心此事令其病情加重?他說:「經過呢件事,佢好支持同鼓勵我。」講到有網友封他為「賤男」,他說:「唔理咁多,最緊要自己情緒OK。」他一再強調與Beebs已分開一段時間,並否認曾一腳踏兩船及有影情慾照,最後由職員護駕下離開。

而昨晚10時播出Fred的訪問內容約6分鐘,Fred全程聲線抖震,坦承有向Beebs求婚:「想關係去到某個地方可以再好啲,所以衝動咗去做,但佢唔想同我結婚同組織家庭。」他承認自己在此事上處理得不好,坦言已跟前度沒有聯絡,又自認有很多缺陷:「要再學習點樣(同人)保持關係,自己有錯,一定承擔,今次上咗好大嘅課,所以會努力反省。」他澄清何雁詩非第三者,又指令她受到不必要的煩擾感不好意思。期間他講到前度Beebs時態度較冷淡,但講何雁詩時明顯略為激動。

口風一轉再轉

至於Fred潛水期間,何雁詩則有應對記者提問。她透過電話覆了兩次,前晚凌晨首次受訪時表示自己並非第三者,跟Fred只是朋友,又表示不知對方有未婚妻,但仍維護及信任對方:「佢係一個好人,希望大家畀啲空間佢。(唔開心?)我覺得佢為人正直、有責任感,佢會交代清楚。」第二次受訪時,她的聲音沙啞,她解釋是因剛睡醒,問到捲入第三者風波會否覺得很慘?她表示不慘,亦不會因此跟Fred疏遠,直言二人仍有聯絡,並力撐說:「同佢做咗咁多年朋友,相信佢為人咪維護佢囉!其實人哋辛苦咗咁多年先有咁嘅成績,唔希望一單新聞而影響咗佢十幾年嘅努力,唔值得囉!畀啲時間佢,佢都需要時間消化吓!」日前二人被影到拍拖時,當時何雁詩含春甜笑默認戀情:「你哋覺得係咪係囉!」但偷食事件爆出後,她即改口謂只是朋友,又指自己並非小三。昨日她亦在Instagram上載個人照,表示是時候寫歌及變得堅強,更hashtag「清者自清」及「行得正企得正」,獲不少好友力撐,她隨後在Facebook發文「多謝大家關心!」至於Fred現身後何雁詩再次受訪,表示多謝對方澄清,問會否接受對方追求?她又再轉口風:「佢真係追我先算,將來嘅事咩都有可能。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!