網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月7日 星期五

「雁鄭戀」冇得再呃拖手認愛 __,

鄭俊弘拖住送何雁詩機,Man番次喇!
「雁鄭戀」冇得再呃拖手認愛不認不認還須認!鄭俊弘與何雁詩被本報踢爆撻着,原來背後收埋未婚妻,雖急急澄清與對方已玩完,但從未肯認與何雁詩拍拖。直至昨日, ...


「雁鄭戀」冇得再呃拖手認愛

不認不認還須認!鄭俊弘與何雁詩被本報踢爆撻着,原來背後收埋未婚妻,雖急急澄清與對方已玩完,但從未肯認與何雁詩拍拖。直至昨日,鄭俊弘終於站出來承認戀情,何雁詩更公開十指緊扣宣示主權。

鄭俊弘(Fred)與何雁詩(Stephanie/簡稱Step)被本報踢爆秘密撻着,但事情峰迴路轉,他日前被爆原來一腳踏兩船,早有一名拍拖三年的富貴未婚妻Beebs,令Step背負小三之名。「偷食」一事曝光後,Fred前晚接受無綫娛樂新聞台訪問交代,指雖曾向Beebs求婚但未得對方接受,並否認一腳踏兩船,更澄清分手跟Step無關。不過,Fred當時未有承認跟Step拍拖,聲稱只是好友關係。直至昨日,兩人拖手睇村屋的照片曝光,原本不認愛的Fred終於要站起來認愛,昨日還親自到機場送女友Step到橫店為無綫新劇《天命》開工。Step事後受訪時承認主動要求Fred送機,因知道機場有不少記者等候而有點驚,希望對方可陪伴面對,逆境中得到扶持,坦言對Fred的行動引以為榮。

否認做小三:我知有幾痛

昨晚6時多,Step與Fred手拖手現身機場,正式公開認愛,並按要求大方影合照,期間Step甜笑Sweet到爆,不時含情脈脈望實男友。Ferd受訪時強調Step不知道他與未婚妻的感情事:「近日發生嘅事連我屋企人都好擔心,所以我要出嚟回應。我同阿Step一路係好好嘅朋友、關係,無論係音樂、人生上嘅觀點都好相似,我同佢都經歷過感情上唔開心嘅事,我哋有一齊支持大家!我一直都對感情好低調,所以之前段感情係冇人知,甚至阿Step都唔知!不過嗰段感情已經終結咗,唔提係因為想保護同尊重對方。」

「雁鄭戀」終於公開,兩人大方講感受。
  • 「雁鄭戀」終於公開,兩人大方講感受。
何雁詩拖都唔夠,仲要掹住鄭俊弘件衫,鬼咁癡纏。
  • 何雁詩拖都唔夠,仲要掹住鄭俊弘件衫,鬼咁癡纏。
何雁詩笑住入閘,但鄭俊弘離開時就唔多開心。
  • 何雁詩笑住入閘,但鄭俊弘離開時就唔多開心。
鄭俊弘
  • 鄭俊弘

問到拖手是否公開認愛?Fred說:「我知呢方面處理得唔好,所以想多謝阿Step呢段時間嘅支持、愛護同信任。(認講大話?)我哋呢段感情係啱啱開始,想珍惜同保護,所以選擇唔公開。(拍拖幾耐?)因為尋晚一個報道,我要出嚟同大家澄清,我一定要保護阿Step,一定要去承認呢件事。」提到拖手睇村屋,Step承認有此事:「畀多少少支持我哋,特別係畀多少少支持鄭俊弘,因為佢好辛苦、好大壓力,希望我唔喺香港時大家幫手睇住佢!(開始拍拖時有否與男方上段感情重疊?)唔會!我都係女人,知道第三者有幾痛,所以唔會做!(老闆何哲圖知拍拖?)佢都係今日先知。(老闆都呃!)我哋收得好埋,其實大話精呢樣嘢,我哋承認呢幾日講咗誤導大家嘅嘢,去保護呢段關係,以為咁係最好,今日企出嚟澄清都係勇敢嘅一步。」

主動翹男友 晒愛的宣言

受訪後,兩人並肩步向離境禁區,期間被要求拖手,但Step表示「好怕醜」,最終仍主動翹實Ferd,同行期間再度十指緊扣拖手。去到禁區附近,Step突然問「喺邊度呀?」,被笑指眼中只有男友!當記者叫兩人Goodbye Kiss,兩人只尷尬傻笑,最後女方帶住行李入禁區,分開前再度轉頭望向男友。入閘後,Step更新社交網並留下愛的宣言:「我一向對感情認真……不會在知情內成為第三者。今天遇到一個我很喜歡的人,因為他和我一樣,而我愛我自己,希望事情可以告一段落……我可能無知,但我光明正大。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!