網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月7日 星期五

祥嫂建永祥館 鄧兆尊:撐場定踩場吖? __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊講起祥嫂興建永祥館就好搞笑,談及賣地,笑言是「食泥」!藝人鄧兆尊現身大角咀,被問有否與母親祥嫂(洪金梅)聯絡,他說:「唔打搞佢喇!(佢話興建永祥 ...


鄧兆尊講起祥嫂興建永祥館就好搞笑,談及賣地,笑言是「食泥」!

藝人鄧兆尊現身大角咀,被問有否與母親祥嫂(洪金梅)聯絡,他說:「唔打搞佢喇!(佢話興建永祥館,你到時會撐場?)撐場定踩場吖?如果邀請到嘅,我冇所謂,但係我冇乜新馬師曾(父親鄧永祥)嘅珍藏,有都喺晒祥嫂度!」

問之前放售西貢地皮進展如何?他說:「交晒畀細佬(鄧兆榮)搞,佢好大責任,應該唔會走咗去啩!(你有地、有女令人羨慕?)我呢啲正一所謂食泥咋!」意思是靠賣地養活自己。

畀番條生路行吓

提到薛家燕拍無綫劇集,希望可以搵番《皆大歡喜》原班人腳再度合作,兆尊說:「我都七、八年冇拍嘢,覺得依家嘅拍攝同以前唔同咗,依家快好多,但OK嘅,不過我諗佢好難搵得齊成班人,因為當中有啲已經做咗人爹哋。(去拍嘢唔驚冷落三位紅顏知己?)你又知佢哋唔會喺度?(搵多個等佢哋自己打麻將?)咪喇!畀番條生路行吓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!