網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月22日 星期六

今次係仔?Bob再做爸爸:盡快公布喜訊 __,Bob,林盛斌,

生夠五個整隊籃球隊就夠晒勁!現年37歲嘅藝人林盛斌(Bob)屋企有四條Queen,就係老婆加三個女,雖然生三個都係女,一直盛傳Bob唔會收手繼續追番個 ...


生夠五個整隊籃球隊就夠晒勁!

現年37歲嘅藝人林盛斌(Bob)屋企有四條Queen,就係老婆加三個女,雖然生三個都係女,一直盛傳Bob唔會收手繼續追番個仔,今日終於傳出喜訊,Bob即將第四度做爸爸。

Bob其實一直都有露口風話想追番個仔,據知情人士透露,Bob同老婆有晒共識,只要老婆肯生,生幾多個都冇問題,實行要挑戰做娛樂圈嘅多仔公。而Bob呢個心願再次成真,雖然已經過咗三個月嘅「安全期」,不過Bob同老婆都未知即將出世嘅BB係咩性別,所以Bob想等到清楚晒先至一次過公布喜訊。Bob接受東網訪問時未有否認四度做爸爸:「我都希望盡快公布呢個好消息,多謝大家嘅關心同埋祝福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!