網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月22日 星期六

【入過ICU】被撞飛4米外 羅孝勇驚行唔到 __,羅孝勇,

羅孝勇由媽媽推出醫院門口受訪。歌手羅孝勇(Sheldon)昨日在旺角染布房街交通燈號位過馬路時,遭一輛私家車疑衝燈撞到,受傷後被送入廣華醫院,而今日下 ...


羅孝勇由媽媽推出醫院門口受訪。

歌手羅孝勇(Sheldon)昨日在旺角染布房街交通燈號位過馬路時,遭一輛私家車疑衝燈撞到,受傷後被送入廣華醫院,而今日下午再轉到私家醫院治理。

轉往私家醫院後,Sheldon由媽咪推輪椅落嚟,接受傳媒訪問,表示好多謝大家關心,收到好多人message。他透露發生意外時,成個人被飛撞至3、4米以外,同行的女友都有擦傷。問到女友當時可有喊?他指因為當時正在下雨,所以不太清楚,上到救護車時感覺係好驚:「因為感覺到背部好痛,好驚行唔到。去到醫院本身啲醫護人員就話開頭未必會感覺到痛住,但背部同頭就驚痛,淨係識講唔該同好痛,之後就去咗ICU整咗個頸箍。」講到傷勢,他坦言好好彩,因為被撞時車輛速度都幾快,撞到腰椎部分,有骨折,醫生就話要休息一個月,現時去到私家醫院會照埋磁力共振(MRI),幸好頭部沒有大礙。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!