網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月4日 星期四

梁婉靜同 16歲索女鬥 pure [壹週刊 - 1417] __,梁婉靜,M1,

50歲梁婉靜同16歲索女似足姊妹花。同你吟一吟梁婉靜同16歲索女鬥pure早前在深宵重播的《妙手仁心》,飾演吳啟華前妻的梁婉靜夠晒索,眨吓眼,套劇已經 ...


50歲梁婉靜同 16歲索女似足姊妹花。

同你吟一吟

梁婉靜同 16歲索女鬥 pure

早前在深宵重播的《妙手仁心》,飾演吳啟華前妻的梁婉靜夠晒索,眨吓眼,套劇已經係 19年前,難得嘅係,至今梁婉靜仍 keep住一把長直髮,個樣亦無乜走樣!

自從同李澤楷頭馬、盈大地產行政總裁 Robert Lee(李智康)結婚,而家個女都 16歲,同媽咪一樣高,仲倒模媽咪一頭長直髮,似足當年媽咪咁省鏡,呢日兩母女一齊行超市上糧,唔知係咪同索囡囡一齊,梁婉靜當日就一身連身白裙少女 look,同素顏清純囡囡鬥 pure,兩母女全程有商有量,十多分鐘掃齊 pizza、蔬菜、豆奶大堆食物,遠睇十足姊妹花!

梁婉靜抽住一大袋,阿女則手攞幾盒,好有默契!

黐阿女行街,梁婉靜揀咗白裙少女 look。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!