掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

戴蘊慧曼市擁4,500萬豪宅冇有怕 __,戴蘊慧,

戴蘊慧唔怕今次恐襲影響曼市樓價。(資料圖片)英國曼徹斯特演唱會發生爆炸事件,東網對此聯絡到去年斥4,500萬港元在曼徹斯特購得多層豪宅的索媽戴蘊慧,育 ...


戴蘊慧唔怕今次恐襲影響曼市樓價。(資料圖片)

英國曼徹斯特演唱會發生爆炸事件,東網對此聯絡到去年斥4,500萬港元在曼徹斯特購得多層豪宅的索媽戴蘊慧,育有兩子的她表示其二子正身在英國讀大學,更為他報平安謂:「他的地方是讀書城,除了學生之外,遊客十分少,不用擔心。」問到會否因為恐襲事件,可會要兒子現少去看多人的地方或禁止他去看演唱會?她謂:「其實他很少離開學校,放假便回港,所以我也不擔心。」

「唔係全副身家投入去」

談到去年英國曼徹斯特以4,500萬狂掃8個豪宅單位,變身大業主做「豪宅女王」,不過,在英國周一晚在曼徹斯特舉行的一個演唱會發生連環爆炸,釀成至少22死59傷,令人擔心當地治安外,亦恐怕當地樓市受到打擊。記者聯聯戴蘊慧可有擔心?戴蘊慧表示:「唔驚,其實我帳面已經賺咗十幾個巴仙,咁呢啲嘢好難講,唔會話一件事而影響到成個樓價,其實你投資咗就唔會驚咁多。(夠膽色?)投資唔會將所有嘅錢放喺一個投資地方上,意外或者估計唔到嘅嘢都要算喺入面,既然唔係全副身家投入去,咁你梗係有鬆動預咗佢點樣點樣局勢有咩變化嘅話,都唔會話驚會影響到自己入骨,蝕嘅咪放喺到,如果升嘅,睇下係咪心目中嘅價錢,啱嘅咪賣囉,冇話驚得咁多嘅。」

投資有道多人讚

當讚她有投資心得?戴蘊慧笑言:「好似之前英國脫歐,好多人好慌張,點樣點樣,啲人問我有冇驚?其實我真係冇擔心過,依家都消化咗成件事,反而英國依家嘅貿易冇咁多制肘,同中國有好多Planning,其他國家都仿英國脫盟呀,咁基本上投資者喺國家大事上要抱觀望態度,但就唔會咩船頭驚鬼,船尾驚賊咁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!