掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

人氣升片酬加!宣萱望與古仔再續未了緣 __,古仔,宣萱,古天樂,

宣萱望與古天樂再續未了緣,可以合作拍劇。藝人宣萱憑劇集《不懂撒嬌的女人》人氣急升,她出席好友「港產陀飛輪萬希泉」創辦人沈慧林(William)的新書發 ...


宣萱望與古天樂再續未了緣,可以合作拍劇。

藝人宣萱憑劇集《不懂撒嬌的女人》人氣急升,她出席好友「港產陀飛輪萬希泉」創辦人沈慧林(William)的新書發布會時透露,William有贊助她與唐詩詠、林文龍的腕錶,而她早前合作設計的腕錶,收益會捐作保護遺棄動物協會。

問片酬會否幾級跳?她笑說:「我呢啲海鮮價,加番少少啦,有啲升幅咁,但我唔知算幾多級,我依家自己做自己經理人,總之開心就拍。(再同TVB傾下套?)唔confirm(確認)唔講住,(TVB依家都搵番好多舊人拍劇?)係好事,如果唔係咁嘅製作模式都唔會接,要保障質素,要睇對手、角色同監製,成個團隊。(之前羅家良返TVB拍劇?)佢返咗好耐(有冇邊個舊拍檔想合作?)冇可能喇,古仔囉(古天樂)。(佢依家拍電影搵錢?)有時唔係淨係睇錢嘅,如果佢知道嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!