網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月5日 星期五

無綫播《蘭花劫》 阿田:緬懷拍攝點滴 __,阿田,無綫,田蕊妮,

阿田話《蘭花劫》係佢當年新婚過檔無綫第一套劇。視后級好戲之人田蕊妮及胡定欣,十年前初次互鬥演技的劇集《蘭花劫》,獲無綫以數碼技術優化聲畫,並安排由5月 ...


阿田話《蘭花劫》係佢當年新婚過檔無綫第一套劇。

視后級好戲之人田蕊妮及胡定欣,十年前初次互鬥演技的劇集《蘭花劫》,獲無綫以數碼技術優化聲畫,並安排由5月29日起逢周一至日晚上9時30分於翡翠台播出。

阿田對此劇記憶猶新,她興奮說:「已經收到珍姐(無綫高層曾勵珍)電話,佢話睇咗片,我哋個個好似凍齡咁,個樣一啲都冇變。呢個劇我好記得,係我當年新婚過檔無綫第一套劇,當年拍嚟賣埠,成績唔錯,估唔到依家喺翡翠台播出,好驚喜!頭先已經打咗畀唐寧緬懷拍攝點滴,雖然拍得辛苦,但相處愉快,我同蘇玉華、唐寧好多女人戲,我都想睇番自己係進步定退步?我都好期待遲啲成班出嚟宣傳、敍舊!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!