網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月2日 星期二

【《不懂撒嬌》上位】比堅尼突然斷帶…台妹張瑋純狂電人夫王浩信 __,王浩信,

大台近年力邀舊將回巢拍劇,繼陳松齡、張衞健之外,宣萱同林文龍早前亦返去拍《不懂撒嬌的女人》,聽講呢部劇係無綫首部以4K全實景拍攝嘅劇集,仲去埋上海、台 ...


大台近年力邀舊將回巢拍劇,繼陳松齡、張衞健之外,宣萱同林文龍早前亦返去拍《不懂撒嬌的女人》,聽講呢部劇係無綫首部以4K全實景拍攝嘅劇集,仲去埋上海、台南取景,落足本。講到撒嬌,港女自然略遜台妹,所以今次大台亦搵埋台灣「宅男女神」張瑋純(Mico)演出,攞正牌向人夫王浩信同黎諾懿狂放生電。今日有雜誌報道指,張瑋純今次其實係執二攤,因為大台原本想益親生女演出,但最近太多重頭劇拍攝中,人手不足爆發搶人潮,所以先令張瑋純有機會上位。佢喺報道中都有讚兩位人夫好靚仔同有魅力。而張瑋純其實嚟過香港發展,佢曾經參加過2011《亞洲小姐競選》,當年佢被指貌似「電音女皇」謝金燕,更被視為五強大熱。在賽事當晚嘅泳裝環節,張瑋純喺表演時比堅尼突然斷帶,好彩佢手快及時雙手護胸,先冇走光。雖然張瑋純最終攞唔到任何獎項,返到台灣後知名度大增,被封性感尤感,但亦有人質疑佢係專登博見報,佢一直否認,反而責怪泳衣款式有問題,用魚線串住珍珠好危險。

《不懂撒嬌的女人》劇照 《不懂撒嬌的女人》劇照
《不懂撒嬌的女人》劇照 《不懂撒嬌的女人》劇照 當年張瑋純嘅泳衣帶突然甩掉,險走奶。
(IG截圖)
張瑋純好鍾意做運動。 表情多多

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!