網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月9日 星期二

唐詩詠同台妹張瑋純鬥撒嬌 嚇呆王浩信 __,王浩信,唐詩詠,

呢一幕都真係幾寫實…無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》自播出以來相當受歡迎,不時將港女、大陸女士及台妹三地作比較,令觀眾睇得相當有共鳴,繼之前將香港比喻為「 ...


呢一幕都真係幾寫實…

無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》自播出以來相當受歡迎,不時將港女、大陸女士及台妹三地作比較,令觀眾睇得相當有共鳴,繼之前將香港比喻為「A Cup之城」,上圍被指輸給上海女士後,今集「轉戰」台灣鬥撒嬌!

劇中唐詩詠到台南為美食節做準備,終於領教到台妹撒嬌的厲害,詩詠到達當地後碰到同事王浩信及其台灣表妹張瑋純,曾選亞姐的台模張瑋純舉手投足都嗲味十足,經常說「好害羞啊」、「開心」,又不時擺出Cutie甫士!除了妙齡少女識撒嬌,連熟女Auntie都一樣夠嗲,氹得另一半眉開眼笑,看得詩詠眼定定,立即向Auntie請教點詐嬌,詩詠自嘲沒有撒嬌基因,Auntie就跟她說:「只要對着自己喜歡的人,每個人都懂得撒嬌。」

之後詩詠以浩信做實驗品,對着她含情默默地說:「你好棒啊!」、「我好餓餓呀!」詩詠原本已經有絕世好女友之稱,加埋電眼及嬌嗲口脗,勢令一眾男Fans心跳加速!不過劇中浩信似乎一時之間未能接受,呆晒說:「你做咩扮台妹呀!」另外今集詩詠身穿短褲仔踩單車大騷美腿,Fans絕對要多加注意!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!