掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

【19歲就入行】黎紀君大學畢業喇! - __,黎紀君,

黎紀君年紀輕輕就入行,呢日佢着住畢業袍戴上四方帽出席畢業禮!藝人王宗堯舊愛黎紀君(Christy),19歲入行做Model,有「翻版阿嬌」之稱,出道短 ...


黎紀君年紀輕輕就入行,呢日佢着住畢業袍戴上四方帽出席畢業禮!

藝人王宗堯舊愛黎紀君(Christy),19歲入行做Model,有「翻版阿嬌」之稱,出道短短兩年,已經獲封為「仙氣女神」!雖然年紀輕輕就入行,但佢冇放棄學業,喺理工大學就讀工商管理系,今年5月終於學有所成大學畢業!

下個月就23歲嘅Christy着住畢業袍戴上四方帽出席畢業禮,佢上載一張同女友人嘅合照,跟大家分享喜悅,佢留言話:「重要的時刻,有她一直陪著(着)我。我的專屬攝影師,我的拿汽球小助手,我人生中其中一個最特別的女人。謝謝你,一直都在。」網友都紛紛送上祝賀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!