掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

Bob遲大到被林敏驄掌摑兼狂窒 __,Bob,林敏驄,林盛斌,

林敏驄句句寸到盡,完全冇面畀。林敏驄日前錄影無綫節目《BigBoyClub》宣傳佢個演唱會,全程發揮佢無厘頭兼問非所答本色,玩到主持人林盛斌(Bob) ...


林敏驄句句寸到盡,完全冇面畀。

林敏驄日前錄影無綫節目《Big Boy Club》宣傳佢個演唱會,全程發揮佢無厘頭兼問非所答本色,玩到主持人林盛斌(Bob)都差啲招架唔住!節目一開始阿驄已經連摑Bob幾巴,跟住Bob就問阿驄「你今日冇咩嘢嘛?」然後阿驄就即場踢爆Bob遲大到近一小時,連陳國峰都出口話:「未夠一個鐘,58分鐘啫」,Bob就繼續死撐話佢冇遲到,係林敏驄早到,節目一開波已經火藥味甚濃。

去到節目中段,林敏驄再度出招寸爆阿Bob做主持做到口窒窒,冇做好準備工夫,不過阿Bob咁有經驗,就即刻將個波射番畀阿驄,佢話:「由你個口講出嚟先好㗎嘛!」點知阿驄一啲面都唔畀:「你個口好臭呀?我以為你冇頭髮啫,腦都冇嘅。」耍到Bob暈佗佗。

以為就咁完?點知去到節目尾升仲有高潮!講到作曲工作時,阿驄就話唔夠阿BOB撈,佢婚宴、殯儀都接,阿Bob就話:「驄哥,殯儀真係冇接。」跟住Bob就大反擊話有興趣幫林敏驄主持殯儀,林敏驄即刻笑言話擇個日子。

而節目播出後,Bob就尋晚喺微博回應被林敏驄寸爆一事,佢話:「佢話我遲到,我咪話佢早到囉,佢話我搞殯儀,我咪話會幫佢搞靚佢囉,而嗰d(啲)郁手郁腳,互寸互窒,其實都係為個節目搞氣氛,大家真係唔駛咁認真嘅,唔通你會預期佢會乖乖地坐喺度,我哋正正經經問,佢又正正常常咁答咩?個節目都係想輕輕鬆鬆,希望觀眾睇得開心,啱啱我終於睇返第一集,真係幾好笑!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!