掃呢頁CODE去手機

2017年6月26日 星期一

學友唔介意外國人做女婿:通知我得㗎喇 __,學友,張學友,

學友都好尊重囡囡嘅選擇。歌神張學友大女張瑤華(Zoe),早前被指與外籍男仔Mathis拍拖,在其社交網內又有二人攬攬合照等,Mathis事後向東網表示 ...


學友都好尊重囡囡嘅選擇。

歌神張學友大女張瑤華(Zoe),早前被指與外籍男仔Mathis拍拖,在其社交網內又有二人攬攬合照等,Mathis事後向東網表示自己目前單身。而今日隻身返港的學友,現身機場時即為囡囡澄清緋聞,更大爆囡囡現時單身,亦未有拍拖的打算。

囡囡現時單身

學友向現場記者表示,有過問女兒是否拍拖:「佢話暫時未有呢個興趣住。(你贊成?批准?)老實講佢哋細個保護佢時就好憎呢件事,咁依家都16、17歲,過多一個月都17歲,佢真係有識朋友,只要正正常常都唔覺得係咩大問題,或者唔好影響到學業。當然做我哋啲小朋友都困難啲,或者佢哋覺得影張相都會畀人講,佢自己都覺得係難處理啦,咁細個,影響到其他同學更加唔想。(阿女有為此唔開心?)咁梗係會唔開心嘅,咁我做緊騷,都用咗啲時間同佢解釋,成件事係點,點解會發生呢件事呢。大家都見到,始終我個女由細到大都係讀國際學校,比較洋化啲,同埋佢啲同學大部分係外國人,佢都係習慣咗佢哋啲文化,同佢解釋咗係文化分別,我都係關心佢啦,因為佢係被關注咗,同佢講咗,我唔想阻止佢哋用社交媒體,咁我都想佢哋知道佢哋嘅媒體都會被關注,佢都有話自己已經好小心喎。我話畀佢知呢個誤會,咁啱佢呢個朋友無用一個真正身份擺上去,先有呢個誤會話佢結咗婚。大家用常理推測都知佢咁細過,跟住會去外國讀書。」

慶幸囡囡經歷緋聞:等佢知道做娛樂圈壓力大

問到會否接受未來女婿係外國人?學友表示:「我都理唔到咁多啦。(教佢睇清楚?)呢個自己都會嘅。(帶畀你過目?)都冇意思嘅,通知我得㗎喇,知道咗咪算囉,我都會畀啲自己曾經係男仔、過來人嘅身份畀意見,衰梗㗎嘛其實,講定畀佢知自己有心理準備。(太太羅美薇點睇?)佢都係好理解件事嘅,成件事冇咩,不過就希望大家體諒吓藝人下一代都係困難,都係有壓力。我哋都係希望佢哋健康啲正常成長,如果小啲受關注的話,發展過程會正常啲,否則我哋都要做好多功夫去同佢講,不過呢個都係我嘅工作之一,幫佢哋度過唔同人生關口,大個啲就要佢自己去面對。如果成長過程係真係唔係好順暢、唔係好正常咁成長,只係擔心佢哋大過咗之後睇嘢、處理事嗰個判斷力有啲扭曲,呢個我唔係好想,除非佢好想做娛樂圈啦。咁呢件事都好嘅,等佢知道做娛樂圈壓力好大。」

尊重囡囡意願可能留港發展

問到會否再送女兒出外國讀書,他表示:「佢自己揀,我唔係好想或唔係好相信一定讀外國名校,出嚟先可以係叻,或者對社會有貢獻同作為,呢個唔係咁相信。經過有上次經驗,佢上次唔係咁適應,佢本身係唔適應,唔想勉強佢,等佢自己決定。做父母都係配合佢。(未有出國打算?)佢仲有一年讀,讀埋先,畀佢自己考慮清楚先,有傾嘅。」

冇Add囡囡社交網

對於女兒被指為「翻版舒淇」,學友笑言:「咩都有人講㗎啦。(都好多人講話似媽咪羅美薇。)係冇人話似我啫。」學友又透露今次是囡囡主動搵自己,表示被一些事情困擾,而學友又自爆未有加女兒的社交網為好友,避免囡囡覺得自己被監視。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!