掃呢頁CODE去手機

2017年6月26日 星期一

周柏豪:票房就過千萬!周柏豪等阿Sa請食飯 __,阿Sa,周柏豪,柏豪,蔡卓妍,

柏豪話票房過千萬阿Sa就會請食飯。歌手周柏豪接受電台訪問,提到與蔡卓妍(阿Sa)一起主演的電影《原諒他77次》票房理想,他坦言很開心:「希望過1千萬阿 ...


柏豪話票房過千萬阿Sa就會請食飯。

歌手周柏豪接受電台訪問,提到與蔡卓妍(阿Sa)一起主演的電影《原諒他77次》票房理想,他坦言很開心:「希望過1千萬阿Sa就請食飯,我就請睇戲。(繼續謝票?)會呀,都幾好玩,開頭覺得謝票好攰,依家幾鍾意,見到觀眾反應,自己又可以入吓唔同戲院。」

坐唔定鍾意挑戰自己

至於最近要錄廣播劇,柏豪自言幾年沒錄過,感到有些緊張:「特登早啲起身開聲,等自己口齒伶俐啲。」他表示在劇中飾演男朋友,與兩名素人合作,又透露這是在華納的最後一個工作:「入行10年,同公司嘅合約就快完成,展望下一個10年會點,遲啲會公布新動態。我會繼續唱歌出碟,拍電影同電視劇。(唔捨得?)一定會,但我坐唔定,好鍾意挑戰自己。」

局外人唔講太多

談及師妹連詩雅遭華納入稟控告,柏豪覺得身為局外人不應說太多:「我知道箇中發生咩事,希望快啲解決。(有聯絡佢?)成日都見到,又唔會影響佢太大嘅。(有冇唔開心?)發生咁嘅事冇人會開心,但佢好堅強,亦好值得人錫,我都好錫佢,大家都會支持佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!