網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月17日 星期六

蟹刑侍候!張繼聰整蠱衛詩雅遭報應 __,衛詩雅,張繼聰,繼聰,詩雅,

阿聰遭報應,抵佢呀!藝人張繼聰(阿聰)及衛詩雅日前拍攝電影《女人永遠是對的》,二人首次合作就飾演情侶,接受東網訪問時,阿聰自爆到風景如畫的檳城拍攝時舒 ...


阿聰遭報應,抵佢呀!

藝人張繼聰(阿聰)及衛詩雅日前拍攝電影《女人永遠是對的》,二人首次合作就飾演情侶,接受東網訪問時,阿聰自爆到風景如畫的檳城拍攝時舒服到似度假,偏偏詩雅卻大唱反調直言拍得好辛苦。兩人的感受為何有如此南轅北轍?詩雅踢爆皆因阿聰經常整蠱自己:「對住佢我成日忍唔到笑,例如我要拍認真嘅喊戲,佢都繼續喺身邊搞笑,所以我好辛苦,好難拍!我好認真做緊,佢就喺度做slow motion,我被鏡頭拍住又唔笑得!」

阿聰就笑指雖然自己整蠱伊人,但亦已得到「大懲罰」。他透露獲劇組出動真蟹「侍候」:「我最難忘係要同隻蟹做對手戲,有一幕要拍到隻蟹夾我腳趾。佢哋真係搵隻真嘅蟹嚟,整嬲隻蟹令佢真係夾我!都幾痛,不過忍住。(出血?)少少啫。」阿聰表示在片中全憑赤子之心追得美人歸,直言相當受落的詩雅稱在現實中同樣尋求簡單的另一半:「可能兜兜轉轉都係搵一個咁簡單嘅,令到自己笑嘅人。(阿聰話談情戲似搵番初戀感覺?)係呀,我地好怕醜咁,好好笑。」詩雅於片中一度穿上女僕裝示人,她笑言畫面有喜感,全靠跟富有喜劇細胞的阿聰學師:「我知道有張繼聰就即刻舉手話拍,(仰慕佢?)知佢喜劇細胞好,令我各方面有進步。」

場地提供:銅鑼灣Mira moon hotel

衛詩雅髮型及化妝:Sing Tam(pi4.com.hk)、Cyrus Lee

衛詩雅服裝:Max & Co.


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!