網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月17日 星期六

ToNick開騷 恆仔借機向女友譚杏藍示愛 __,譚杏藍,

低潮期一齊堅持夢想,梗係要多謝啦!樂隊ToNick到九展MusicZone舉行音樂會,主音恆仔的父母和女友譚杏藍(小花)亦有到場,小花更在場邊擔任攝影 ...


低潮期一齊堅持夢想,梗係要多謝樂隊ToNick到九展MusicZone舉行音樂會,主音恆仔的父母和女友譚杏藍(小花)亦有到場,小花更在場邊擔任攝影 ...


低潮期一齊堅持夢想,梗係要多謝

樂隊ToNick到九展Music Zone舉行音樂會,主音恆仔的父母和女友譚杏藍(小花)亦有到場,小花更在場邊擔任攝影師。ToNick唱出《發你個夢》及《趕客》等歌曲,恆仔坦言早前忙於拍戲,已很久沒開騷,又感觸說:「諗都冇諗過可以夾咁耐Band,可以捱過每一關,開騷可以見到咁多人,希望大家都做多啲諗都冇諗過嘅事。」唱《Go 4OR It》時,恆仔跳向觀眾大玩插水,全場氣氛高漲!Encore時,ToNick向台前幕後致謝,恆仔更特別多謝父母及女友:「有個人冇多謝會死,我哋兩個人喺低潮嘅時候相識,佢話佢想唱歌,我話我都想,我哋互相鼓勵對方,條路未完嘅,好希望可以一路同佢行落去。」

騷後受訪時,ToNick表示開一場很不夠喉,覺得時間過得很快,成員Ryan說:「真係好好玩,好開心同觀眾好多交流,好多位一齊玩。」恆仔指音樂上儲了很多想法,想爆發出來:「一定要有個機會,玩一個更長嘅騷。下次就未講得住,但已經有計劃,希望年尾可以嚟一次大gathering。」提到大家很喜歡電影《救殭清道夫》的主題曲《長相廝守》,恆仔坦言因此翻唱了幾首電影歌曲,成員晨曦謂:「揀嗰時冇爭拗,因為都係我哋唱K會唱嘅Song List,但真係要揀,因為我哋好多快歌、慢歌都好鍾意Cover,揀真係困難,首首都咁好聽,就即管揀一首自己Handle到嘅,我講我獨唱嗰首。」

至於獲小花撐足全場,恆仔直言很開心和衷心感謝對方:「好耐之前有個承諾,大家喺音樂上要做啲成績出嚟,希望快啲見到佢都可以喺音樂路上有突破。(喺台上發表愛的宣言?)係愛嘅,但宣言我覺得可以再肉麻啲,諗吓點樣講先。(唔記得多謝佢真係會死?)半死啦,死唔晒,點都留番半條人命喺度。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!